logo.gamebato
Resident Evil: Resistance یک بازی ترسناک بقا است که تیمی متشکل از چهار بازیکن بازمانده را در مقابل یک بازیکن مغز متفکر قرار می دهد
امتیاز:
3.9/5
Resident Evil: Resistance یک بازی ترسناک بقا است که تیمی متشکل از چهار بازیکن بازمانده را در مقابل یک بازیکن مغز متفکر قرار می دهد که می تواند تله ها،

Resident Evil Resistance.banner1

در بازی Resident Evil: Resistance شما به دو تیم تقسیم می شود: چهار بازیکن که به عنوان “نجات‌دهنده‌ها (Survivors) عمل می‌کنند و یک شخصیت دیگر به عنوان Mastermind که کنترل محیط و دشمنان را در دست دارد. تیم نجات‌دهنده‌ باید در مراحل مختلف دشمن ها و موانعی که Mastermind در برابر آن ها گذاشته است. حالا برسیم به وظیفه ی Mastermind این بازیکن، می‌تواند با استفاده از قدرت‌های خود، تله‌ها، موجودات و موانع را در محیط قرار دهد تا نجات‌دهنده‌ها را به چالش بکشد و تلاش کند مانع خروج آن‌ها شود. شخصیت منفی بازی می‌تواند شخصیت‌های نمادین این بازی را مانند مستر ایکس یا نلیس را فراخوانی کند.

Resident Evil Resistance.banner2

محیط بازی شامل مکان‌های معروف از دنیای Resident Evil است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در این فضاها کاوش کنند و با چالش‌های منحصر به فرد آن‌ها روبرو شوند. این بازی یک بازی در ژانر بقا برای کامپیوتر می باشد , در این بازی  استراتژی و همکاری حرف اول می زند موفقیت در بازی نیازمند استراتژی، همکاری و هماهنگی بین اعضای تیم نجات‌دهنده است. بازیکنان باید از مهارت‌ها و توانایی‌های خود به نحو مؤثری استفاده کنند تا بتوانند در برابر چالش‌ها مقابله کنند. لذت بخش ترین قسمت بازیه Resident Evil: Resistance این است که شما می توانید با دوستان خود یک تیم 4 نفره بسازید و لذت ببرید. به طور کلی این بازی  ترکیبی از ترس، هیجان و استراتژی را در یک تجربه چندنفره ارائه می‌دهد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در دنیای ترسناک با یکدیگر رقابت کنند.

Resident Evil Resistance.banner3

بازی کامپیوتری Resident Evil: Resistance همراه با بازی Resident Evil 3 به بازار عرضه شد. این بازی را شرکت بازی سازی Capcom ساخته و خودش این بازی را به همراه اویل 3 در بازار عرضه کرد. این بازی به خاطر نقدهای بسیار بد کاربران و منتقدان از سایت استیم خارج شده است و فقط در سایت خود کپکام می توان این بازی را خریداری کرد. ژانرهای این بازی ترسناک , بقا , پازل , اکشن , تیراندازی می باشد و برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, GeForce Now, Microsoft Windows, Xbox Series X and Series S عرضه شد. خود شرکت بازی سازی کپکام اعلام کرده است این بازی را دیگر آپدیت نمی کند برای همین شما می توانید با خیال راحت این بازی را از سرورهای پر سرعت گیمباتو دانلود کرده آن را نصب و استخراج کرده و با توجه به راهنمای نصب آن را اجرا کنید و مرحله به مرحله برده های مطیع Mastermind را شکست دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی