در حالی که باند خود را جمع کرده اید و در حال خوش گذرانی در شهر استیل پورت هستید، ناگهان سازمانی جنایتکار به اسم سندیکا
در حالی که باند خود را جمع کرده اید و در حال خوش گذرانی در شهر استیل پورت هستید، ناگهان سازمانی جنایتکار به اسم سندیکا شهر را تصرف میکند. شما

دانلود بازی Saints Row The Third Remastered برای PC | گیمباتو

 در بازی جهان باز کامپیوتری Saints Row The Third Remastered وقتی شما باند خود را جمع کردید و مشغول زندگی روزمره خود در شهر استیل پورت هستید باید باند خود را بهتر و بهتر کنید تا از دیگران پیشی بگیرید. در همین حین سازمانی جنایتکار به اسم سندیکا شهر را تصرف میکنند و باعث بهم ریختی و هرج و مرج میشوند. حال شما باید با این سازمان مرموز مبارزه کنید و شهر را از تصرف او در بیاورید تا نظم به شهر باز گردد.

دانلود بازی Saints Row The Third Remastered برای PC | گیمباتو

بازی Saints Row The Third Remastered یک بازی اکشن کامپیوتری است که با محیطی جهان باز دست شما را برای تصمیم گیری راحت تر و تجربه ای لذت بخش باز گذاشته است. در این بازی قانونی وجود ندارد، چون شهر برای شماست و هرکاری که دلتان بخواهد میتوانید انجام دهید. یادتان باشد با این حال که شهر زیر دست شما و باندتان است مبارزه آسانی در پیش رو نخواهید داشت، قرار است با یک نیروی نظامی آموزش دیده رو به رو شوید.

دانلود بازی Saints Row The Third Remastered برای PC | گیمباتو

بازی Saints Row The Third Remastered توسط تیم بازی سازی Sperasoft ساخته شده و در سال 2021 توسط شرکت بازی سازی Deep Silver توسعه یافته. شهر استیل پورت منتظر شماست برای به وجود آوردن نظم دوباره. همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های سریع و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و از آزادی کامل لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی