logo.gamebato
در بازی Unto The End با یک پدر همراه شوید. پدری که خانواده اش همه چیز او هستند. برای پیدا کردن پسر خود شمشیر به
امتیاز:
3.9/5
در بازی Unto The End با یک پدر همراه شوید. پدری که خانواده اش همه چیز او هستند. برای پیدا کردن پسر خود شمشیر به دست بگیرید. در مبارزه با

Unto.The .End .banner1

داستان Unto The End درباره یک پدر است که به دنبال انتقام دست به یک ماجراجویی افسانه ای می زند. شما به دنبال یک هیولایی هستید که همه چیز را از شما گرفته است. در طول سفر، شما با چالش‌ها و هیولاهایی با سایزهای متفاوت خطرناک و متعددی روبرو می‌شوید و باید از قابلیت‌های خود برای بقا استفاده کند. پس دست به کار شوید , شمشیر خود را وردارید و این هیولاها را از بین ببرید.

Unto.The .End .banner2

بازی ترکیبی از عناصر اکشن و نبرد است اما بهترین نکته ای این بازی در نبردها این است که اگر شما بتوانید با هیولاها در رو به رو خود تعامل کنید می توانید از راه افتادن یک حمام خون جلوگیری کنید و با آن ها تعامل کنید. برای این کار باید محیط اطراف هیولا را به خوبی بررسی کنید و همه نکته های پنهان هیولاها را پیدا کنید. بازی Unto The End یک بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , بازیکنان باید با استفاده از سلاح‌ها و مهارت‌های خود در برابر دشمنان مختلف مقابله کنند. هر نبرد نیازمند دقت و استراتژی است، زیرا دشمنان چالش‌های خاصی دارند. این معماها می‌توانند به نوعی مربوط به تعامل با محیط و استفاده از اشیاء موجود باشد. ماجراجویی در محیط‌های مختلف: بازیکنان در دنیای بازی به کاوش می‌پردازند که شامل جنگل‌ها، کوه‌ها و غارهای تاریک است. هر محیط دارای جزئیات خاص و موانع چالش‌برانگیز است.

دانلود بازی Unto The End برای کامپیوتر | گیمباتو

کل بازی کامپیوتری Unto The End توسط یک زن و شوهر به اسم های Stephen Danton و Sara Kitamura ساخته شده است. این دو نفر اسم شرکت بازی سازی خود را Stephen & Sara گذاشته اند. استفان به گفته ی خودش 12 سال در شرکت های بازی سازی کار می کرده است و یک روز ایده ی این بازی به ذهنش می رسد و واقعا خوش به حال ما گیمرها! چون این 2 نفر توانستند یک بازی AAA بسیار کم حجم در عین حال فوق العاده زیبا را دو نفره بسازند. این بازی را در تاریخ 9 دسامبر سال 2020 برای پلفترم های Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Linux Google Stadia به بازار عرضه کردند. این بازی توانست از منتقدان نمره ی متوسط رو به بالایی 76 را دریافت کند و حتی کاندید دریافت برخی از جوایز نیز بشود. اگر شما هم به دنبال یک بازی پلتفرمر زیبا هستید , بدون فوت وقت همین الان این بازی را فقط و فقط در یک پارت از لینک نیم بها موجود در گیمباتو دانلود کرده آن را استخراج و نصب نمایید و هیولایی که همه چیز شما را گرفته است را پیدا کنید و از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی