دشمن سیال مهارنشدنی بازگشته است و هر دنیایی را در مسیر خود نابود کرده است! در این بازی استراتژی زمان واقعی که در آن دشمن
دشمن سیال مهارنشدنی بازگشته است و هر دنیایی را در مسیر خود نابود کرده است! در این بازی استراتژی زمان واقعی که در آن دشمن سیال است، در برابر Creeper

دانلود بازی Creeper World 4 برای پی سی | گیمباتو

Creeper World ترکیبی از بازی های استراتژی کامپیوتری بلادرنگ و دفاع از برج است که در آن تنها یک دشمن وجود دارد و فقط می توان آن را به جای نابود کردن، دفع کرد. بازیکن باید یک توده بنفش مایل به آبی به نام “Creeper” را که قبلاً بیشتر بشریت را نابود کرده است، در جای خود نگه دارد. Creeper اکنون در حال حمله به شهر Odin، آخرین سنگر بشریت است. این کار با قرار دادن برج هایی در میدان جنگ انجام می شود که به سمت خزنده شلیک می کنند.

دانلود بازی Creeper World 4 برای PC | گیمباتو

برداشت ابدی امپراطوری های کهکشانی بازگشته است! در این بازی استراتژی کامپیوتری زمان واقعی که در آن دشمن سیال است، شاهد امواج عظیمی از سیل Creeper در سراسر زمین سه بعدی باشید. پایگاه اقتصادی خود را با انرژی و کالاهای استخراج شده بسازید. نیروهای خود را جمع آوری کنید و در تمام جبهه ها با خزنده (Creeper) مبارزه کنید که به شکل یک سیل می آید و نقشه را پر می کند. با نیروهای خود به ارتفاعات بروید تا از خزنده (Creeper) جلوگیری کنید زیرا امواج به اطراف پایگاه شما برخورد می کنند.

دانلود بازی Creeper World 4 برای کامپیوتر | گیمباتو

Creeper World یک بازی ویدئویی استراتژیک بلادرنگ برای دفاع از برج است که توسط Knuckle Cracker ساخته شده است. بازیکن باید از هجوم توده “خزنده” آبی نامدار، که از زمین بازی بالا می رود و تلاش می کند تا پایگاه عملیات، شهر اودین را نابود کند، جان سالم به در ببرد. بازی Creeper World 4، چهارمین بازی از این سری است که توسعه آن از جایی در سال 2017 آغاز شد و در دسامبر 2020 منتشر شد. این بار بازی در یک چشم انداز سه بعدی است. به روز ترین نسخه ی کامل انتشار یافته از این بازی را می توانید از طریق لینک مستقیم دانلود زیر با بالاترین سرعت ممکن از سرور های وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به آسانی آن را نصب و تجربه نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی