logo.gamebato
خود را در یک جهان سایبرپانک پر از اکشن غوطه ور کنید که در آن سرنوشت خود بشریت در تعادل است. مورف ها در حال
امتیاز:
3.9/5
خود را در یک جهان سایبرپانک پر از اکشن غوطه ور کنید که در آن سرنوشت خود بشریت در تعادل است. مورف ها در حال آماده سازی حمله نهایی خود

دانلود بازی Flashback 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Flashback 2 در سال ۱۹۹۲ جریان دارد. .شما را در نقش یک مامور جوان GBI بازی را تجربه خواهید کرد. بازی دنیایی پر جنب و جوش علمی تخیلی را به نمایش گذاشته و باید از چندین لوکیشن مانند توکیو، واشنگتن و موارد دیگر بازدید کنید. می‌توانید از AISHA استفاده کنید که یک سلاح تطبیقی بوده و با هوش مصنوعی تقویت خواهد شد.

دانلود بازی Flashback 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Flashback 2 که یک بازی اکشن برای کامپیوتر می باشد , بازی اکشن و شوتر نابی است که هیجان و پیچیدگی لازم را به همراه دارد. اگر علاقه مند بازی‌های کالت هستید، این بازی می‌تواند بازگشتی به آثار شگفت انگیز قدیمی باشد. محیط سه بعدی بازی این‌بار عمیق‌تر از گذشته شده است و ذهن‌تان را درگیر خود خواهد کرد. پیچیدگی لازم در حل پازل‌ها و البته ماجراجویی بیشتر وجود دارد. ماجراجویی دلخراشی هم در بخش داستانی می‌بینیم که پر از پیچ و تاب‌های بسیار هیجان انگیز است.

دانلود بازی Flashback 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Flashback 2 را استدیو Paul Cuisset و Microids Studio Paris با هم توسعه داده اند و وظیفه ساختش را بر عهده داشته اند و شرکت بازی سازی Microids این بازی را در 16 نوامبر سال 2023 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , آرکید , ماجراجویی , پلتفرم , تخیلی , نقش آفرینی می باشد. شما همین الان می توانید این بازی را از لینک های مستقیم موجود در سایت گیمباتو دانلود کرده و در این دنیای سایبرپانکی از تمدن محافظت کنید.    

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی