logo.gamebato

بهترین بازی های کامپیوتری سال 2024

بهترین بازی کامپیوتری سال 2024

بهترین بازی های سال 2024 تا به امروز

ما در این بخش از مقالات گیمباتو می خواهیم به معرفی بهترین بازی های سال 2024 تا به امروز بپردازیم. بازی هایی که زمان فراغت شما را لذت بخش کرده و هیجان را برای شما در هر لحظه به ارمغان می آورند. در سال 2023 رقابت با وجود رقبای زیادی که وجود داشته از هیجان خاصی برخوردار بوده و بازی های خوبی در ژانرهای مختلف منتشر شده است. این مقاله برای کسانی که قصد دانلود بازی کامپیوتر را دارند، مطمئنا بسیار مفید می باشد.

بهترین بازی کامپیوتری سال 2024

اما این روند همچنان ادامه دارد و تا اینجای کار در سال 2024 استودیوهای بازی سازی شروعی قدرتمند داشته اند و در بسیاری موارد بازسازی های خوبی را شاهد بودیم.

امسال هم به نظر می رسد که شاهد بازسازی بی نظیر بازی های تعیین کننده سبک و بازی های محبوب است، زیرا انتظارات زیادی از نسخه های آینده مانند بازی Final Fantasy XIV Dawntrail،  بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 و بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl وجود دارد.

با احترام به سایر سازندگان ما در این لیست بازی هایی را انتخاب کرده ایم که امتیاز بررسی بیشتری را از کاربران دریافت کرده اند، اما این بدان معنا نیست که باید سایر بازی ها را نادیده گرفت. انتظار می رود که در ادامه سال این فهرست با بازی های برتر تکمیل شود و شاهد توسعه عناوین بازی ها به بهترین شکل ممکن باشیم.

1. بسته الحاقی ELDEN RING: Shadow of The Erdtree

اولین بازی که امتیاز کمیاب 10/10 را به دست آورد، بسته الحاقی Shadow of the Erdtree است که شامل هر چیزی است که در مورد Elden Ring داشته اید و با اجرای عالی ارائه می شود. با تکمیل داستان بزرگ Elden Ring، این الحاقیه محتوای گیم‌پلی جدید، مبارزات باس‌های سخت‌تر و مکان‌های الهام‌بخش‌تر را به یک بازی فوق‌العاده تزریق می‌کند. البته این الحاقیه به اندازه ای محتوا دارد که بتوان از آن به عنوان یک بسته کامل یاد کرد. گیم پلی این بازی اکشن کامپیوتری همچنان از الدن رینگ به ارث رفته و برای کاربران کاملأ شناخته شده می باشد.

بهترین بازی کامپیوتری سال 2024

2. بازی Animal Well

ممکن است در نگاه اول شبیه یک بازی سبک مترویدوانیا بامزه به نظر برسد، اما هر چه بیشتر در Animal Well قدم بردارید، زمانی که خود را برای رسیدن به پایان می بینید، سورئال تر می شود. این بازی که توسط توسعه‌دهنده انفرادی بیلی باسو (Billy Basso) ساخته شده است، یک بازی شگفت‌انگیز دائمی است، زیرا می‌خواهید اتاق دیگری را در دنیای پر از نئون آن کشف کنید.

بهترین بازی کامپیوتری سال 2024

3. بازی Balatro

درست زمانی که فکر می کنید هر ترکیب ممکنی از سبک سرکش را دیده اید، بازی Balatro را به یاد می آورید که همیشه شگفتی دلپذیری را ارائه می دهد. راندهای سریع پوکر همراه با مکانیک های عمیق ساخت عرشه و لایه های پیچیدگی در زیر نمای فریبنده ساده آن، بالاترو تمام مفهوم خود را به کار می گیرد و زمانی که نیش خود را در اوقات فراغت شما فرو می برد، فروکش کردن آن دیگر دشوار است.

بهترین بازی کامپیوتری سال 2024

4. بازی Destiny 2: The Final Shape

فشار زیادی بر Bungie وجود داشت تا نتیجه‌گیری رضایت‌بخشی از Destiny’s Light and Darkness Saga ارائه کند، اما The Final Shape نه تنها این انتظارات را برآورده کرد، بلکه طرفداران خود را شگفت زده کرد. داستانی مهیج، تغییرات تاثیرگذار در گیم پلی، و پایانی که جامعه آن را متحد کرد، به دستینی 2 کمک کرد تا به ارتفاعات جدیدی از بازی های سبک شوتر یا بازی تیراندازی برای کامپیوتر برسد.

بهترین بازی کامپیوتری سال 2024

5. بازی Dragon’s Dogma 2

بازی Dragon’s Dogma 2 یا شکار اژدها یک بازی اکشن و نقش آفرینی است که در طول آن با موجودات افسانه ای زیادی باید مبارزه کنید. 12 سال بعد از انتشار اولین بازی، Dragon’s Dogma 2 بر اساس بهترین بخش های آن داستان فانتزی گسترده ساخته شده است تا یک RPG جادویی جهان باز ارائه کند. ممکن است نوآورانه‌ترین دنباله نباشد، اما این نقاط قوت اصلی با لحظات ظهور، جهش‌های تکنولوژیکی و گیم‌پلی متنوع برای ایجاد حس هیجان‌انگیز ماجراجویی تقویت می‌شوند.

بهترین بازی کامپیوتری سال 2024

6. بازی Hades 2

حتی در دسترسی اولیه، بازی Hades 2 در حال بازسازی به عنوان یک رقیب قدرتمند برای بهترین بازی های سال است. توسعه دهنده Supergiant Games که با حجم زیادی از محتوا راه اندازی شد، ایده های بازی اول را با سیستم جنگی حتی عمیق تر و داستانی جذاب گسترش داد. هادس 2 یک بازی نقش آفرینی کم حجم برای کامپیوتر است که در طول بازی شما باید با استفاده از اسلحه های مختلف و توانایی های خاص خود با دشمنان مبارزه کنید.

بهترین بازی کامپیوتری سال 2024

7. بازی Prince of Persia The Forgotten Sands

هفتمین بازی برتر سال 2024 بازی Prince of Persia The Forgotten Sands نام دارد که فصل بعدی از بازی های Sands of Time  به حساب می آید که شاهزاده هنگام بازدید از پادشاهی برادرش کاخ او را در محاصره ارتشی قدرتمند می بیند که قصد نابودی کامل آن را دارند. او تصمیم می گیرد که وارد چالش بزرگی شود و رهبری واقعی یک جنگ بزرگ را بر عهده بگیرد. این بازی توسط استودیوی Ubisoft Montral در سال 2010 برای کامپیوتر طراحی شده است.

بهترین بازی کامپیوتری سال 2024

8. بازی Shin Megami Tensei V: Vengeance

در چند سال گذشته، دارندگان سیستم نینتندو سوییچ به یکی از بهترین بازی‌های RPG Atlus با عنوان بازی Shin Megami Tensei V دسترسی داشته‌اند. در نهایت، این بازی در حال حاضر بر روی دیگر پلتفرم ها و در بسته‌ای بهبودیافته در دسترس است که یک بازی عالی را حتی بهتر می‌کند. فراتر از ارتقاهای بصری و استقبال از تغییرات کیفیت زندگی، Shin Megami Tensei V: Vengeance با داستان‌های گسترده و گیم‌پلی جذابی که شیاطین جمع‌آوری می‌کند، چشمان شما را ساعت ها به صفحه می چسباند.

بهترین بازی کامپیوتری سال 2024

9. بازی Indika

ما امسال بازی‌های فوق‌العاده‌ای با هزینه های گزاف داشته‌ایم، اما بازی Indika همان موفقیت مستقل غافلگیرکننده‌ای است که تضاد خوبی با رویکرد بلاک‌باستر استودیوهای AAA ایجاد می‌کند. اندیکا شخصیتی است که شما آن را بر عهده دارید و باید در روسیه به طور تضاد با واقعیت های خشن مبارزه کنید. هر بار صداهایی از درون خود می شنوید که شما را به هم می ریزد و باید با آن مقابله کنید. این بازی ساخت مشترک استودیوهای odd meter و bit studios در کشور ایالات متحده می باشد. شما می توانید این بازی اکشن کامپیوتری را به صورت رایگان از گیمباتو دانلود کنید.

بهترین بازی کامپیوتری سال 2024

10. بازی Black Myth: Wukong

بازی کامپیوتری Black Myth: Wukong از جمله بهترین بازی های کامپیوتری سال 2024 به حساب می آید که توسط استودیوی Game Science ساخته شد. در جریان این بازی شما نقش وکونگ میمون افسانه ای را بازی می کنید که در طول سفر با موجودات افسانه ای فراوانی روبرو شده و با آنها مبارزه می کند. در این بازی مبارزات بسیار دینامیک و سریع بوده و هر موجودی که با آن روبرو می شوید از تکنیک های خاصی برای مبارزه با شما استفاده می کند.

بهترین بازی کامپیوتری سال 2024

اکنون شما می توانید از میان 10 بازی برتر سال 2024 تا به امروز بازی دلخواه خود را از وب سایت، نرم افزار و مجموعه گیمباتو به صورت رایگان دریافت کنید. گیمباتو یک نرم افزار است که به صورت خودکار بازی های کامپیوتری را برای شما دانلود، اکسترکت و نصب می کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی