logo.gamebato

استودیوی Coffee Stain تاریخ انتشار Satisfactory 1.0 را در یک تریلر جدید اعلام کرد

استودیوی Coffee Stain تاریخ انتشار Satisfactory 1.0 را در یک تریلر جدید اعلام کرد

توسعه دهنده سوئدی استودیو Coffee Stain، بازی شبیه سازی کارخانه جهان باز Satisfactory را در دسترسی زودهنگام در سال 2019 راه اندازی کرد. پنج سال بعد، سرانجام این بازی دارای تاریخ انتشار 1.0 شد. آنها همچنین چندین تغییر کلیدی را که با نسخۀ نهایی معرفی می‌ شود، با تغییرات زیادی در حالت‌ های منابع موجود در نقشۀ جهان شروع کردند.

استودیوی Coffee Stain تاریخ انتشار Satisfactory 1.0 را در یک تریلر جدید اعلام کرد
 

استودیوی Coffee Stain تاریخ انتشار Satisfactory 1.0 را در یک تریلر جدید اعلام کرد، چندین گره منبع بر روی نقشه جهان اضافه، تغییر یا حذف شده‌اند، که امکان‌های جدیدی را برای بازی ارائه می دهد. بخش اعظم کاهش گره‌ها در منطقه مورد بازی یعنی جنگل شمالی اتفاق افتاده است تا پس از پیشرفت بازیکنان در مراحل بعدی بازی، گسترش را از آنجا ادامه دهند. همچنین گره‌ها در سراسر نقشه پراکنده شده اند، در جایی که منطق جغرافیایی دارد و برای دستیابی به گسترش یکنواخت‌ تر منابع قرار داده شده‌ اند. مواد اصلی مورد بررسی بازیکن عبارتند از کاتریوم، گوگرد و کوارتز.

Satisfactory که در Unreal Engine 5 توسعه یافته که به بازیکنان به عنوان پیشگامان شرکت مرموز FICSIT انتخاب می شود. در ادامه بازی پس از رها شدن در این سیاره با برخی از ابزارهای اساسی، آنها باید یک کارخانه خودکار گسترده بسازند تا FICSIT را با اجزای پیچیده به طور فزاینده ای فراهم کند. با این حال، ساخت کارخانه فرازمینی بدون خطر نیست. بازیکنان باید گهگاه برای محافظت از گیاه یا به دست آوردن منابع کمیاب، از حیات وحش متخاصم یا محیط‌های خطرناک دوری کنند.

استودیوی Coffee Stain تاریخ انتشار Satisfactory 1.0 را در یک تریلر جدید اعلام کرد
 

1.0 همچنین تغییراتی را در هزینه‌ های دستور بازی ایجاد می‌ کند، تا انتقال نرم‌ تر بین مراحل و سطوح را به خصوص در مراحل بعدی بازی ترویج کند، و به بازیکنان اجازه می‌ دهد به ابزارها، وسایل نقلیه و سایر چیزهای سرگرم‌ کننده دسترسی داشته باشند تا از آن‌ ها استفاده کنید و در عین حال سرگرمی‌ های خود را برای FICSIT کار کنید. ما می‌ خواهیم به بازیکنان اجازه دهیم تا در حین پیشرفت در مونتاژ پروژه، ابزارهای متنوع‌تری برای اکتشاف، بهینه‌ سازی و کیفیت زندگی بهتر کشف کنند.

بازی کامپیوتر Satisfactory که در ابتدا یک بازی انحصاری Epic Games بود، در سه ماه اول دسترسی زودهنگام خود بیش از 500000 نسخه فروخت که تا ژانویه 2024 به بیش از 5.5 میلیون نسخه رسید. این بازی در سال 2020 به Steam آمد و اکنون دارای 10/10 “بیش از حد مثبت” در آن پلتفرم است. 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی