logo.gamebato
کشتی WWE 2K22 بسیار سریع‌تر، بازی‌بازی‌تر به نظر می‌رسد و برای تازه‌واردها بیشتر از همیشه دوست‌داشتنی‌تر است. تقریباً همه آنها تغییرات بزرگ جهانی هستند، و
امتیاز:
3.9/5
کشتی WWE 2K22 بسیار سریع‌تر، بازی‌بازی‌تر به نظر می‌رسد و برای تازه‌واردها بیشتر از همیشه دوست‌داشتنی‌تر است. تقریباً همه آنها تغییرات بزرگ جهانی هستند، و هر چیزی که در بخش

دانلود بازی WWE 2K22 برای کامپیوتر | گیمباتو

کشتی WWE 2K22 بسیار سریع‌تر، بای‌بازی‌تر به نظر می‌رسد و برای تازه‌واردها بیشتر از همیشه دوست‌داشتنی‌تر است. تقریباً همه آنها تغییرات بزرگ جهانی هستند. بازی با محتوای متنوع و نوارهای قابل توسعه، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که تجربه‌ای طولانی و پر از چالش داشته باشند. WWE 2K22 دارای حالت آنلاین برای رقابت با دیگر بازیکنان در سراسر جهان است. این شامل مسابقات، تورنمنت‌ها و چالش‌های مختلف است.

دانلود بازی WWE 2K22 برای کامپیوتر | گیمباتو

یک حالت داستانی به بازی اضافه شده است به اسم MyRISE , در این حالت بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را خلق کرده و داستان خود را در دنیای WWE دنبال کنند. این شخصیت می‌تواند در تمرینات، رقابت‌ها و رویدادهای مختلف WWE شرکت کند و با انتخاب‌های خود بر روی مسیری که پیش می‌برد تأثیر بگذارد. بازی WWE 2K22 یک بازی در ژانر مسابقه برای کامپیوتر می باشد , داستان‌ها شامل رقابت‌های شخصی با ستاره‌های مختلف، همکاری‌ها و چالش‌های مختلف است که باعث شکل‌گیری شخصیت و هویت Wrestler انتخابی می‌شود. گرافیک این بازی از گرافیک بسیار بهتری نسبت به نسخه‌های قبلی برخوردار است. طراحی شخصیت‌ها و حرکات آن‌ها بسیار طبیعی‌تر و واقع‌گرایانه‌تر شده‌اند.

دانلود بازی WWE 2K22 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری WWE 2K22 ادامه ی مجموعه ی سری بازی WWE می باشد که در این نسخه تغییرات عمده ای کرده است و حس شبیه سازی در رینگ کشتی را به شما می دهد. این بازی را شرکت بازی سازی Visual Concepts ساخته و آن را ساخته است و استدیو بازی سازی معروف 2K Games آن را به بازار عرضه کرده است. این کمپانی بازی سازی بیشتر سری مجموعه های این بازی را ساخته است و برای پلتفرم های  PlayStation 4, Microsoft Windows, Xbox One, Xbox Series X and Series S عرضه کرده است. ژانرهای این بازی ورزشی , مبارزه ای , شبیه سازی , مسابقه می باشد. نمره ای که از منتقدان دریافت کرده است خوب رو به بالا می باشد. این بازی از سایت استیم برداشته شده است اما نگران نباشید شما دوستان عزیز در صورت تمایل می توانید این بازی را به صورت کاملا نیم بها دانلود کرده سپس آن را استخراج کرده و اجرا بکنید , در رینگ کشتی حساب همه رو برسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی