logo.gamebato

معرفی و بررسی پرطرفدارترین بازی های PC 2024

بهترین بازی های PC 2024

از بازی‌ های RPG جدید بازسازی شده مانند Persona 3 گرفته تا بازی‌ های قدیمی مانند Half-Life 2، در اینجا بهترین بازی‌ های کامپیوتری را معرفی میکنیم تا شما با این لیست آشنا شوید.

بهترین بازی های کامپیوتری کدامند؟ از بازی‌ های سه‌ گانه A مانند GTA 5 تا نسخه‌ های مستقل مانند Rocket League، این بازی‌ های کلاسیک بزرگ‌ ترین بازی‌ ها در سراسر Steam، Epic Games Store و غیره هستند. پیدا کردن برترین بازی های کامپیوتری کار ساده ای نیست. حتما شما هم می دانید که تعداد زیادی از آنها وجود دارد و همچنان تعداد خیلی بیشتری در حال ساخت است.  از بهترین بازی های RPG گرفته تا جذاب ترین بازی های FPS، در اینجا بهترین بازی های کامپیوتری 2024 را معرفی و برای شما لیست می کنیم. پس اگر از علاقمندان این حوزه هستید با گیمباتو تا پایان این مطلب همراه باشید.

Elden Ring

Elden Ring

سری‌ بازی های FromSoft’s Souls خود را به‌ عنوان یکی از بهترین مجموعه‌ های دهه گذشته در عرصه گیم تثبیت کرده است. Elden Ring ، به لطف دنیای باز گسترده‌ اش – اولین تجربه در نوع خود برای استودیو است. بازی Elden Ring از طریق دیدگاه سوم شخص با بازیکنانی که آزادانه در جهان باز آن پرسه می زنند، ارائه می شود. شش منطقه اصلی را می توان با شخصیت بازیکن طی کرد. سیاه چال های مخفی و خطی را می توان برای یافتن آیتم های مفید جستجو کرد. بازیکنان می توانند از انواع مختلفی از سلاح ها و طلسم های جادویی استفاده کنند، از جمله درگیری غیر مستقیم که توسط مکانیک های مخفی کاری فعال شده است. در سرتاسر دنیای بازی، چک پوینت‌ ها سفر سریع را امکان‌ پذیر می‌ کنند و به بازیکنان این امکان را می‌ دهند تا ویژگی‌ های خود را با استفاده از ارز درون بازی به نام Runes بهبود بخشند. Elden Ring دارای یک حالت چند نفره آنلاین است که در آن بازیکنان از طریق بازی مشترک برای مبارزه با رئیس‌ ها یا در مبارزه تن به تن شرکت می‌ کنند.

Elden Ring یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال ۲۰۲۲ توسط FromSoftware توسعه یافته است. کارگردانی آن را هیدتاکا میازاکی با ساخت جهان توسط نویسندۀ آمریکایی مشهور  «گیم آف ترونز» جورج آر آر مارتین انجام داد. این بازی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در 25 فوریه در ژاپن توسط FromSoftware و در سطح بین المللی توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شد. در Lands Between، بازیکنان یک شخصیت قابل تنظیم را در تلاش برای کشف حلقه الدن و تبدیل شدن به الدن لرد جدید کنترل می کنند.

Hades 2

Hades 2

به عنوان یکی از عنوان های بازی در لیست ما، Hades 2 به عنوان یکی از بهترین بازی های پی سی چیزهای زیادی برای ارائه دارد. خوشبختانه، به راحتی می تواند دنباله Supergiant Games را برای آن توجیه کرد، زیرا توانسته است بر پایه ای چشمگیر بنا شود. شما در نقش ملینوئه، خواهر زاگرئوس بازی می‌ کنید، زیرا او تلاش می‌ کند تا کرونوس، خدای زمان را از بین ببرد. برای جدا کردن سبک‌ های بازی خواهر و برادر، مجموعه‌ ای از سلاح‌ های منحصر به‌ فرد Hades 2، افسون‌ ها و یادگاری‌ ها دارد تا مطمئن شود که تجربه مبارزه این بار متفاوت است.

بازی Hades II یک بازی ویدئویی در ژانر اکشن نقش‌آفرینی است که توسط Supergiant Games ساخته و منتشر شده است و به عنوان دنباله‌ ای برای Hades (2020) عمل می‌ کند. این بازی در دسامبر 2022 اعلام شد و در ماه می 2024 با دسترسی اولیه برای ویندوز منتشر شد و برنامه‌ هایی برای آوردن این بازی به سیستم‌ های دیگر وجود داشت. این بازی ملینوئه، شاهزاده خانم دنیای زیرین و خواهر زاگرئوس، قهرمان بازی اول را دنبال می کند. ملینوئه قصد دارد تا کرونوس، تیتان زمان را با کمک دیگر خدایان المپیک شکست دهد.

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

در کنار No Man’s Sky بازی Cyberpunk 2077 به عنوان یکی از بهبودیافته‌ ترین بازی‌ های چند سال گذشته در بالای این لیست قرار دارد. در ادامه بازی بسیار محبوب CD Projekt Red The Witcher 3، انتظارات برای ماجراجویی سایبرپانک بسیار بالا بود. در بررسی بازی Cyberpunk 2077، امتیاز عالی 9/10 را کسب کرد. در حالی که استقبال از بازی در هنگام عرضه بر روی PC تا حد زیادی مثبت بود، اما در کنسول‌ ها داستان متفاوتی بود. نه تنها بازی از ویترین کنسول‌ ها خارج شد، بلکه سازندگان قول دادند که بازی را بهبود بخشیده و ویژگی‌ های متعددی را که جامعه از زمان عرضه درخواست کرده بود، اضافه کنند.

Cyberpunk 2077 یک بازی اکشن نقش آفرینی محصول سال 2020 است که توسط CD Projekt Red ساخته شده و توسط CD Projekt منتشر شده است و بر اساس سری بازی های Cyberpunk مایک پوندسمیت ساخته شده است. داستان در کلان شهر خیالی شهر شب، کالیفرنیا، در دنیای دیستوپیایی سایبرپانک می گذرد. بازیکن نقش V مزدوری را بر عهده می گیرد که به طور تصادفی با یک “بیو تراشه” سایبرنتیک  و تروریست جانی سیلورهند آغشته می شود. همانطور که رفتار و خاطرات جانی شروع به بازنویسی V’s خود می کند، این دو باید با هم کار کنند تا از یکدیگر جدا شوند و جان V را نجات دهند.

Pacific Drive

Pacific Drive

Pacific Drive یک بازی در ژانر بقا محصول سال 2024 است که توسط استودیو Ironwood توسعه یافته و توسط Kepler Interactive منتشر شده است. بازی در شمال غربی اقیانوس آرام اتفاق می‌ افتد که بازیکن با پای پیاده یا با استیشن واگن تنها وسیله نقلیه موجود آن را طی می‌ کند تا راهی برای فرار پیدا کند. از دیدگاه اول شخص استفاده می کند. بازیکن باید سعی کند از ناهنجاری ها و موانع جلوگیری کند. خودرو را می توان در گاراژ بازیکن تعمیر و سفارشی کرد.

سفر شما باید شامل چند توقف برای جمع آوری مواد و سایر منابع مفید برای تقویت وسیله نقلیه شما باشد. در پایان بازی، رابطه ای که بین شما و ماشین تان دارید با توجه به اینکه چقدر خوب با آن رفتار می کنید مشخص می شود. بازی Pacific Drive در سپتامبر 2022 معرفی شد و در 22 فوریه 2024 برای پلی‌ استیشن 5 و ویندوز منتشر شد.

Like A Dragon: Infinite Wealth

Like A Dragon: Infinite Wealth

Like a Dragon: Infinite Wealth[a] یک بازی ویدئویی در ژانر نقش آفرینی است که توسط استودیو Ryu Ga Gotoku توسعه یافته و توسط سگا منتشر شده است. این بازی نهمین ورودی اصلی از سری Like a Dragon است که به عنوان دنباله مستقیم Yakuza: Like a Dragon (2020) و اسپین آف Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name (2023) عمل می کند.

در فیلم Infinite Wealth، ایچیبان کاسوگا، شخصیت اصلی Yakuza: Like a Dragon، و Kazuma Kiryu، قهرمان اصلی این مجموعه، ایچیبان کاسوگا بازی می‌ کنند و علاوه بر مکان‌ های آشنا در ژاپن، در اولین منطقه خارجی این مجموعه، هاوایی، اتفاق می‌ افتد. به همراه متحدان قدیمی و جدید، کاسوگا و کیریو با هم متحد می شوند تا به اولی کمک کنند تا مادرش را در هاوایی پیدا کند و دوباره با او متحد شود، در حالی که دومی برای زنده ماندن با سرطان می جنگد. Like a Dragon: Infinite Wealth برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در 26 ژانویه 2024 منتشر شد.

Persona 3 Reload

Persona 3 Reload

Persona 3 Reload یک بازی ویدئویی در ژانر نقش آفرینی محصول سال ۲۰۲۴ توسط Atlus است. Reload بازسازی Persona 3 (2006)، چهارمین قسمت اصلی سری Persona است که خود بخشی از فرنچایز بزرگتر Megami Tensei است. همانند بازی اصلی، قهرمان داستان یک دانش آموز دبیرستانی است که یک دهه پس از کشته شدن والدینش در یک تصادف رانندگی مرگبار به شهر خود بازمی گردد. او به زودی پتانسیل احضار یک پرسونا – تجلی فیزیکی روح درونی او را به دست می آورد و به جوخه اعدام فوق برنامه تخصصی (S.E.E.S.)، گروهی از کاربران پرسونا همفکر می پیوندد. آنها با هم وظیفه دارند سایه ها را شکست دهند و رمز و راز ساعت تاریکی را کشف کنند.

Street Fighter 6

Street Fighter 6

Street Fighter 6 یک بازی مبارزه ای است که در سال ۲۰۲۳ توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. این بازی که در فوریه 2022 معرفی شد، ششمین ورودی اصلی در مجموعه Street Fighter است و برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز و Xbox Series X/S در 2 ژوئن 2023 منتشر شد، در حالی که یک نسخه آرکید با نام Street Fighter 6 Type منتشر شد. Arcade، توسط Taito برای آرکید ژاپنی در 14 دسامبر 2023 منتشر شد. علاوه بر این، یک سری کتاب کمیک پیش درآمد این بازی کامپیوتر در سپتامبر 2022 رونمایی شد.

Street Fighter 6 که بر روی موتور RE ساخته شده است، سه حالت بازی فراگیر و سه گزینه کنترل را ارائه می دهد. این بازی همچنین دارای یک سیستم تفسیری بلادرنگ است که حسی به سبک مسابقات و گزینه تشویق بازیکن را ارائه می دهد. بازی Street Fighter 6 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و تا ژانویه 2024 بیش از 3 میلیون دستگاه فروخت.

Alan Wake 2

Alan Wake 2

آلن ویک پس از موفقیت بازی هیجان انگیز روانشناختی سال 2010 که در آن به ما معرفی شد، نامی آشنا در بازی است. بازی اول دارای یک الحاق، American Nightmare و یک بازسازی مجدد بود، اما تمام طرفداران در دهه گذشته منتظر دنباله‌ ای برای بازی Remedy بودند. Alan Wake 2 یک بازی ویدئویی در ژانر ترسناک بقا در سال ۲۰۲۳ است که توسط Remedy Entertainment توسعه یافته و توسط Epic Games Publishing منتشر شده است. دنباله‌ی آلن ویک (2010)، داستان رمان‌ نویس پرفروش آلن ویک را دنبال می‌ کند که به مدت 13 سال در یک بعد جایگزین گرفتار شده است، در حالی که تلاش می‌ کند با نوشتن داستانی ترسناک شامل یک مامور ویژه FBI به نام ساگا اندرسون، فرار کند.

در بازی Alan Wake 2 ما در نقش شخصیت جدید ساگا اندرسون، یک مامور اف بی آی که اسرار تاریک برایت فالز را کشف می کند، بازی می کنیم. با پیشروی در این بازی داستانی منحصر به فرد، بین دو شخصیت جا به‌ جا شوید و پیوند بین Bright Falls، Dark Place و خود رمان‌نویس را کشف کنید.

Baldur’s Gate 3

Baldur’s Gate 3

Baldur’s Gate 3 یک بازی ویدئویی نقش آفرینی است که در سال ۲۰۲۳ توسط استودیو لاریان ساخته و منتشر شده است. این سومین قسمت اصلی سری Baldur’s Gate است که بر اساس سیستم نقش آفرینی فانتزی Dungeons & Dragons ساخته شده است. نسخه جزئی بازی با فرمت دسترسی زودهنگام برای macOS و Windows در اکتبر 2020 منتشر شد. این بازی تا زمان انتشار کامل آن برای ویندوز در آگوست 2023 در دسترس بود و نسخه‌هایی برای PlayStation 5، macOS و Xbox Series X/S منتشر شد.

بازی Baldur’s Gate 3 در دنیای Forgotten Realms اتفاق می‌ افتد، بازی با بیدار شدن قهرمان داستان از بیهوشی در کشتی‌ ای که به یک قورباغه انگلی آلوده شده بود، از بیهوشی شروع می‌ شود. در کنار چندین نفر دیگر که به سرنوشت مشابهی دچار شده اند، مجبور می شوند برای یافتن راه حلی برای جلوگیری از سرمرفوزیس به جستجو بپردازند. بازیکنان از دوازده کلاس شخصیت انتخاب می کنند و شخصیت های خود را در ابتدای بازی شخصی سازی می کنند. آنها همچنین یک مبدا را از چندین گزینه انتخاب می کنند. بازیکنان از طریق تعامل با شخصیت‌ های دیگر، درگیر شدن در نبردهای دور بر علیه دشمنان و تصمیم‌ گیری در مورد داستان، نه تنها سرنوشت خود، بلکه سرنوشت Faerûn را نیز تعیین می‌ کنند.

Diablo 4

Diablo 4

Diablo IV یک بازی اکشن و نقش آفرینی آنلاین است که توسط Blizzard Entertainment ساخته و منتشر شده است. این چهارمین قسمت اصلی از سری دیابلو است. این بازی که در BlizzCon 2019 معرفی شد، در تاریخ 5 ژوئن 2023 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکنان یک شخصیت از یکی از شش کلاس قابل بازی ایجاد می کنند – Barbarian، Druid، Necromancer، Rogue، Sorcerer یا Spiritborn – و از مهارت های خود برای تکمیل ماموریت ها از طریق مبارزه استفاده می کنند.

ویژگی‌ های Staple که از قسمت‌ های قبلی این فرنچایز بازگشته‌ اند، مانند تمرکز بر سیاه‌ چال‌ های قابل پخش و رویه‌ ای و شخصیت‌ سازی متمرکز بر غارت، در حالی که مکانیک‌ های جدید سری، از جمله دنیای باز و مبارزه بازیکن در مقابل بازیکن را نیز در بر می‌گیرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی