logo.gamebato
بازی The First Descendant یک محصول جدید و رایگان استیم می باشد که شما در آن نقش یک محافظ را بازی خواهید کرد. The First
امتیاز:
3.9/5
بازی The First Descendant یک محصول جدید و رایگان استیم می باشد که شما در آن نقش یک محافظ را بازی خواهید کرد. The First Descendant یک تیرانداز غارتگر سوم

The.First .Descendant.banner1

در بازی The First Descendant اول از همه بازی به شما حق انتخاب می دهد که بین 3 تا شخصیت یک کدوم را انتخاب کنید که هر کدوم دارای توانایی های متفاوتی می باشند , سپس شما به همراه یکی دیگر از شخصیت های بازی به اسم Bunny به ماموریتی فرستاده می شوید. این ماموریت بازی حکم یک Tutorial را دارد و در همین سکانس های اول بازی نقش منفی بازی یعنی Karel را می بینید. پس از تمام کردن مرحله اول بازی به مقر اصلی می روید و از اون جا بازی برای شما جهان باز می شود و می توانید مراحل مد نظر خود را در مکان های مختلف انتخاب کنید.

The.First .Descendant.banner2

بازی The First Descendant یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , مقر اصلی شما در یک مکان برفی می باشد و شما می توانید با دوستان خود تا 4 نفر به انجام مراحل مختلف بپردازید. شما می توانید در این بازی شخصیت های مختلفی انتخاب کنید که البته خیلی از آن ها اول بازی برای شما قفل هستند و باید با انجام مراحل مختلف قطعات این Operator ها را به دست آورید. در هر کدام از این مراحل شما می توانید تا نهایت 4 نفر برید. محیط های این بازی بسیار متنوع می باشد و شما می توانید در محل هایی مانند قلعه , دره و جزیره های دور افتاده ماموریت خود را جلو ببرید. شخصیت های شما در این بازی دارای 2 سلاح سنگین می باشد و به غیر از آن هر شخصیت دارای یک توانایی منحصر به فرد دارد.

The.First .Descendant.banner3

بازی کامپیوتری The First Descendant یک محصول کاملا رایگان و در عین حال سرگرم کننده می باشد. این بازی را شرکت بازی سازی NEXON Games Co ساخته و خودش این بازی در تاریخ 30 ژوئن سال 2024 در استیم قرار داد و در دسترس کاربران قرار گرفت. ژانرهای این بازی اکشن , تیراندازی , نقش آفرینی , تخیلی , آینده , جهان باز , ماجراجویی , مبارزه ای , سوم شخص می باشد. این بازی در روزهای اولی که آمد با استقبال بسیاز زیادی از سوی کاربران مواجه شد به طوری که سرورهای این بازی دچار مشکل شد. این بازی با این که تعداد کاربرانش بسیار زیاد می باشد اما نمره ی خوبی از منتقدان دریافت نکرده است. این بازی برای همه کنسول های نسل هشتم , نهم و کامپیوتر عرضه شد , این بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شده است. اگر دنبال یک بازی PVE هستید می توانید هر زمان که دوست داشتید  نسخه بک آپ این بازی را به صورت نیم بها از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و پوشه این بازی را روی استیم خود اجرا کنید , فقط یادتون باشه , شما اولین اجداد هستید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی