logo.gamebato
در بازی The Star Named EOS یک داستان ماجراجویی-معمایی در انتظار شماست. با تمرکز بر عکاسی، داستان غنی و امکان بازسازی ترکیب‌بندی‌های عکس‌ها از گذشته،
امتیاز:
3.9/5
در بازی The Star Named EOS یک داستان ماجراجویی-معمایی در انتظار شماست. با تمرکز بر عکاسی، داستان غنی و امکان بازسازی ترکیب‌بندی‌های عکس‌ها از گذشته، به شما فرصتی برای کشف

The.Star .Named .EOS .banner1

در بازی The Star Named EOS شما نقش یک پسر عکاس به اسم Dei را بازی می کنید. شخصیت شما در این بازی سعی می کند مادر خود را پیدا کند. براتون سوال پیش آمده که چطور می خواهد این کار را انجام بدهد زمانی که Dei یک پسر بچه بوده مادرش براش یک سری نامه میفرستاده که در آن ها عکس هایی از مکان های مختلف نیز بوده و یک روز در یکی از عکس ها متوجه چیز عجیبی می شود برای همین او به دنبال کشف حقیقت می رود. حالا شما باید به این مکان ها بروید و دنبال کشف حقیقت این معمای خانوادگی باشید.

The.Star .Named .EOS .banner2

در The Star Named EOS که یک بازی در ژانر درام برای کامپیوتر می باشد ، شما باید برای پیشروی کردن در این بازی با دوربین خود عکس بگیرید و معماها و پازل های درون عکس را حل کنید تا بتوانید یک قدم به کشف حقیقت نزدیک تر شوید. شما در بعضی از مواقع باید عکس ها را باسازی کنید و یا آن ها رو با هم ترکیب کنید. محیط این بازی شامل مناطق و صحنه‌های مختلفی است که شما را به سفری جذاب و خاطره‌انگیز می‌برد. برخی از وسایل را نیز باید از زوایای مختلف بررسی کنید چون شاید آیتم های که به پیشروی شما در بازی کمک می کنند در آن ها قایم شده باشند. بازی The Star Named EOS یک بازی درباره عشق و کشف حقیقت می باشد.

The.Star .Named .EOS .banner3

بازی کامپیوتری The Star Named EOS (ستاره ای به نام EOS) یک بازی کم حجم Point & Click می باشد که توسط یک استدیو مستقل ساخته شده است. خط داستان این بازی به شدت غنی می باشد و شما یک خط داستانی بسیار زیبا را بازی خواهید کرد. شرکت بازی سازی Silver Lining Studio این بازی را ساخته است و استدیو بازی سازی PLAYISM این بازی را در تاریخ 22 جولای سال 2024 به بازار عرضه کرده است. سبک اصلی این بازی در بالا گفته شده است اما دیگر ژانرهای این بازی ماجراجویی , پازل , درام , اول شخص می باشد و این بازی برای کنسول های نسل هشتم , نهم , Nintendo Switch و کامپیوتر عرضه شده است. این بازی تونست نظر منتقدان را به خود جلب کند و نمره ی خوب 79 را دریافت کند. اگر شما هم نظرتون به این بازی جلب شد می توانید هر زمان که تمایل داشتید , از طریق لینک مستقیمی که در پایین متن گذاشته شده است دانلود کنید و آن را به آسانی دانلود کنید , و در یک ماجراجویی زیبا به دنبال مادر خود باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی