آیا تا به حال خواسته اید که تا ابرها راه بروید؟ سفری هیجان انگیز را در Only UP آغاز کنید! با کاوش در دنیایی عظیم
آیا تا به حال خواسته اید که تا ابرها راه بروید؟ سفری هیجان انگیز را در Only UP آغاز کنید! با کاوش در دنیایی عظیم پر از اسرار و اسرار،

دانلود بازی Only Up! برای کامپیوتر | گیمباتو

در Only Up! بازی کنترل پسر نوجوانی را به شما می‌دهد که در محله‌ای یهودی نشین زندگی کرده و می‌خواهد از فقر رهایی پیدا کند. در همین راستا شما باید سفری را برای یادگیری درباره جهان و خود آغاز کرده و تا می‌توانید به بالا صعود کنید. هر قدی که روی سازه‌ها می‌اندازید، می‌تواند ترسناک و استرس زا باشد.

دانلود بازی Only Up! برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Only Up! یک بازی آرکید برای کامپیوتر می باشد , و شما در آن فقط یک هدف دارید صعود به بالا و از اسم بازی هم مشخص است که تنها باید به بالا صعود کرده و حتی تا خارج از اتمسفر به صعود خود ادامه دهید.  بازی از روی یک اثر افسانه‌ای به نام Jack and Beanstalk الهام گرفته شده است. از جمله ویژگی‌های بازی می‌توانیم به امکان اسلوموشن کردن حرکت پسرک نجوان و تغییر سرعت دویدن کاراکتر اشاره کنیم.

دانلود بازی Only Up! برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Only Up! که در سال 2023 منتشر شد این بازی محصول شرکت SCKR Games می باشد و همین کمپانی بازی سازی این بازی را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی جهان باز , آرکید , ماجراجویی , سوم شخص می باشد. شما همین الان می توانید آپدیت آخر این بازی را از سرورهای سایت گیمباتو دانلود کرده و فقط به فکر صعود به بالا باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی