logo.gamebato
یک ماجراجویی جادویی درباره دو معشوق دبیرستانی که در پایان دوران مدرسه آنها – و پایان جهان اتفاق می افتد. یک شهر در حال فروپاشی
امتیاز:
3.9/5
یک ماجراجویی جادویی درباره دو معشوق دبیرستانی که در پایان دوران مدرسه آنها – و پایان جهان اتفاق می افتد. یک شهر در حال فروپاشی را کاوش کنید و به

دانلود بازی A Space for the Unbound برای کامپیوتر

داستان بازی A Space for the Unbound در دهه 90 محل آن را در اندونزی دارد , شخصیت اصلی این بازی atma می باشد که در بیشتر بازی کنترل این شخصیت را بر عهده می گیرید. داستان با دو دانش‌آموز، اتا و ذاد، شروع می‌شود , با این 2 شخصیت معماهای مختلفی را که در شهر اتفاق می‌افتد را حل کنید. این داستان هایج و دلنشینی را از دو قلب جوان برای یافتن لحن واقعی زندگی، گذراندن زمان و یادگیری در مورد دوستی و ارزش خانواده نشان می‌دهد. 

دانلود بازی A Space for the Unbound برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی A Space for the Unbound، شما با کنترل کردن دو شخصیت، اتا و ذاد، به ماجراجویی و حل معماهای مختلف می‌پردازید. بازی A Space for the Unbound یک بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , شخصیت اتا دارای قدرت ارتباط تلفنی با دیگران است که می‌تواند با استفاده از این قدرت از معماها حل شود و اطلاعات مفیدی بدست آید. با پیشروی در بازی و حل معماهای مختلف، شما می‌توانید با شناخت بهتر شخصیت‌ها، داستان رو به جلو ببرید و نهایتاً به فهم و پاسخ به سوالات مهم و اتفاقات عجیب و وحشتناک در شهر کوفود برسید.

دانلود بازی A Space for the Unbound برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری A Space for the Unbound که به فارسی یک فضا برای بی حد و مرزها می باشد توسط شرکت بازی Mojiken ساخته شده و وظیفه ساخت این بازی را بر عهده داشته است و کمپانی بازی سازی Toge Productions این بازی را در 19 ژوئن سال 2023 منتشر کرده است. این بازی با وجود حجم کمش به شما یک گیم پلی بسیار رضایت بخش می دهد که حدودا 10 ساعت می باشد و نمره ای فوق العاده 85 را از منتقدان دریافت کرده است و کاربران استیم از خرید 20 دلاری خود بابت این بازی بسیار ابراز رضایت کرده اند , پس نذارید که حجم کم این بازی شما را فریب دهد. این بازی 2 بعدی در ژانرهای  فانتزی , پلتفرمر , درام , رازآلود , مبارزه ای , ماجراجویی می باشد و برای کنسول های نسل هشتم , نهم , نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه شده است. شما گیمرهای عزیز اگر به دنبال یک بازی کم حجم و در عین حال همه چیز تمام می باشید این بازی یکی از بهترین گزینه های ممکن است پس لحظه ای صبر نکنید و نسخه ی کرک شده ی این بازی توسط گروه TENOKE به راحتی از طریق لینک های مستقیم موجود در سایت گیمباتو دانلود کرده و آن را استخراج و نصب بکنید , و متوجه بشید که چه اتفاقی در این شهر افتاده است.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی