logo.gamebato
عمق مبارزه ی تن به تن را در Street Fighter® V تجربه کنید! از میان 16 شخصیت نمادین که هر کدام داستان شخصی و چالش‌های
امتیاز:
3.9/5
عمق مبارزه ی تن به تن را در Street Fighter® V تجربه کنید! از میان 16 شخصیت نمادین که هر کدام داستان شخصی و چالش‌های آموزشی منحصر به فرد خود

عمق مبارزه ی تن به تن را در Street Fighter® V تجربه کنید! از میان 16 شخصیت نمادین که هر کدام داستان شخصی و چالش‌های آموزشی منحصر به فرد خود را دارند، انتخاب کنید، سپس با دوستان خود به صورت آنلاین یا آفلاین با انواع گزینه‌های بازی با فدرت به مبارزه بپردازید.

این نسخه از Street Fighter V صفحه عنوان «نسخه Arcade» را نشان می‌دهد و شامل حالت Arcade، حالت نبرد تیمی و حالت نبرد اضافی فعال آنلاین است، که در آن می‌توانید جوایز، XP و Fight Money به دست آورید! از Fight Money می توان برای خرید شخصیت ها، لباس ها، مراحل و موارد دیگر استفاده کرد!

دانلود بازی Street Fighter V برای کامپیوتر | گیمباتو

Street Fighter V یک بازی مبارزه ای است که توسط Capcom و Dimps توسعه یافته و توسط Capcom برای پلی استیشن 4 و مایکروسافت ویندوز در سال 2016 منتشر شده است. مانند بازی های قبلی در سری Street Fighter، Street Fighter V دارای سیستم گیم پلی مبارزه ای اسکرول جانبی است. بازی همچنین «V-Gauge» را معرفی می‌کند که با دریافت حملات توسط بازیکن ساخته می‌شود و سه مهارت جدید به کل مهارت ها اضافه می‌کند. این بازی در زمان عرضه دارای 16 شخصیت بود که چهار نفر از آنها جدیداً در این سری قرار گرفته اند. یک حالت داستان اصلی و 30 شخصیت اضافی از طریق به روز رسانی و محتوای قابل دانلود به مرور زمان اضافه شدند.

دانلود بازی Street Fighter V برای کامپیوتر | گیمباتو

به‌روزرسانی Street Fighter V: Arcade Edition، که لینک های دانلود آن از گیمباتو با مصرف حجم نیم بها در پایین همین صفحه قرار دارند، در 16 ژانویه 2018 منتشر شده و با بهبودهایی در رابط کاربری و محتوا، به‌ویژه حالت‌های تک‌نفره آن و اضافه شدن حالت Arcade که بسیار درخواست شده بود، با استقبال مثبت‌تری مواجه شد. به‌روزرسانی دوم با عنوان Street Fighter V: Champion Edition، شامل تمام مبارزان، مراحل و بیشتر لباس‌های منتشر شده در چهار فصل اول آن می‌شود. این دیسک در 14 فوریه 2020 منتشر شد و یک نسخه فیزیکی در قالب دیسک اصلی Street Fighter V دریافت کرد که حاوی کد کوپن برای دانلود محتوای باقی‌مانده بود. در لینک های پایین نسخه Champion Edition نیز اضافه شده و Season 5 بازی نیز قرار گرفته است.

دانلود بازی Street Fighter V برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی