Hello Neighbor یک بازی ترسناک مخفیانه است که در مورد ورود مخفیانه به خانه همسایه و کشف آنچه او در زیرزمین پنهان کرده است. در
Hello Neighbor یک بازی ترسناک مخفیانه است که در مورد ورود مخفیانه به خانه همسایه و کشف آنچه او در زیرزمین پنهان کرده است. در مقابل یک هوش مصنوعی پیشرفته

دانلود بازی Hello Neighbor برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی Hello NeighborHello Neighbor حول یک همسایه مشکوک به نام آقای ویلسون می‌چرخد که در خانه‌ای عجیب و غریب زندگی می‌کند. شما در نقش یک همسایه جدید هستید که به دنبال اینکه چه اتفاقاتی در خانه‌ی آقای ویلسون رخ داده، به طور مخفیانه وارد خانه‌اش می‌شوید. هدف شما در بازی Hello Neighbor این است که از دست آقای ویلسون فرار کنید و رازهای خانه‌اش را کشف کنید. اما آقای ویلسون به شما مشکوک است و سعی در مانع شدن از حل رازها و فرار شما دارد. شما باید با ترس، معماها و مخاطرات مخفیانه روبرو شوید.

دانلود بازی Hello Neighbor برای کامپیوتر | گیمباتو

شما در بازی اگه از راه های محفی و میانبر استفاده کنید دفعه بعدی آن را مسدود خواهد کرد , برای مثال اگر از در پشتی بخواهید دوباره استفاده بکنید با تله خرس یا یک مرد عصبانی رو به رو خواهید شد. هدف شما در بازی Hello Neighbor این است که از دست آقای ویلسون فرار کنید و رازهای خانه‌اش را کشف کنید. بازی Hello Neighbor یک بازی در ژانر مخفی کاری برای کامپیوتر می باشد. بازی Hello Neighbor شامل محیط‌های مختلفی همچون خانه‌ی مرموز آقای ویلسون و مناطق دیگری است که باید با دقت بررسی کنید و به دنبال رازهای پنهان و جواب‌های منطقی برای اتفاقات عجیب و غریب خانه باشید. مهارت، هوش و استراتژی‌های مناسب، کلید به پیشروی و پیروزی در بازی Hello Neighbor می‌باشد.

دانلود بازی Hello Neighbor برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Hello Neighbor یک بازی سبد باکس بسیاز چشم نواز می باشد , که محور اصلی این بازی مخفی کاری می باشد و دیگر ژانرهای ترسناک , اکشن , بقا , استراتژیک , پلتفرمر , سوم شخص می باشد. این بازی روی فیزیک و تقابل شخصیت شما با محیط خیلی تاکید دارد. این بازی را شرکت بازی Dynamic Pixels ساخته و آن را توسعه داده است و کمپانی بازی سازی tinyBuild آن را در تاریخ 8 دسامبر سال 2017 به بازار عرضه کرده است. این بازی ابتدا برای کنسول های نسل هشتم و کامپیوتر عرضه شد و بعدش برای کاربران اندروید منتشر شد. تفاوت نظر بین کاربران و منتقدان در این بازی خیلی زیاد می باشد کاربران نمره خوبی به این بازی داده اند و منتقدان نمره پایین 38 را به این بازی اختصاص داده اند. شما کاربران عزیز هر وقت که دوست داشتید از سایت گیمباتو می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان و به صورت نیم بها در یک پارت از طریق لینک های مستقیم دانلود کرده و آن را  استخراج و نصب بکنید , یادتون باشه آقای ویلسون خیلی باهوش تر از آن چیزی که شما فکر می کنید می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی