Umurangi Generation بازی در ژانر شبیه سازی و اول شخص است که در آینده نزدیک در تائورانگا، نیوزلند اتفاق می‌ افتد و بازیکن نقش یک
Umurangi Generation بازی در ژانر شبیه سازی و اول شخص است که در آینده نزدیک در تائورانگا، نیوزلند اتفاق می‌ افتد و بازیکن نقش یک پیک مائوری را برای سازمان

دانلود بازی Umurangi Generation برای پی سی

Umurangi Generation یک بازی ویدیویی در سبک شبیه‌ سازی و اول شخص است که توسط Origame Digital ساخته شده و منتشر شده است. این بازی در 19 مه 2020 برای پلتفرم ویندوز منتشر شد. Umurangi Generation یک بازی عکاسی اول شخص است که گیمر وظیفه دارد تحت شرایط خاصی عکس بگیرد (مانند عکاسی از یک قطعه گرافیتی خاص با یک لنز دوربین خاص) اما با تاکید زیاد بر خلاقیت. این بازی که به بازیکن اجازه می دهد روش‌ ها، تکنیک‌ ها و فرصت‌ های متعدد برای دستیابی به موقعیت های عکاسی را به کار گیرد و همچنین آزادی کامل در مورد هر گونه ویرایش یا افکتی که روی عکس‌ ها اعمال کند.  این بازی شبیه سازی کامپیوتر از چندین ضمیمه دوربین و لنز قابل بازگشایی برای ارائه جلوه های مختلف مانند لنزهای تله فوتو و چشم ماهی استفاده می کند.

دانلود بازی Umurangi Generation برای PC بدون کرک  | گیمباتو

یک DLC برای بازی با عنوان Umurangi Generation Macro در ۷ نوامبر ۲۰۲۰ منتشر شد که چهار سطح جدید و سیستم‌ های دوربین جدید مانند سرعت شاتر، دیافراگم و تنظیمات ISO، و همچنین یک دوربین سلفی جایزه و یک پیوست را اضافه می‌ کند. دوربین Game Boy که عکس هایی با وضوح پایین تولید می کند. اسکیت‌ های غلتکی نیز اضافه شده‌ اند که به بازیکن این امکان را می‌ دهد تا در سراسر جهان سریع‌ تر کاوش کند، و همچنین یک قوطی اسپری برای بازیکن برای نقاشی اشیاء در جهان.

دانلود بازی Umurangi Generation برای PC بدون کرک  | گیمباتو

بازی کامپیوتر Umurangi Generation در آینده نزدیک در تائورانگا، نیوزلند اتفاق می‌ افتد و بازیکن نقش یک پیک مائوری را برای سازمان داخلی می‌پذیرد. در طول یک بحران قریب الوقوع رخ می دهد، جایی که شهرهای بزرگ محصور شده اند و سازمان ملل متحد سربازان نظامی و همچنین مکانیزم های قدرتمند را برای دفاع از کشور جزیره در برابر مهاجمان بیگانه مستقر کرده است. در بازی بازیکن به خاطر عکاسی جریمه می شود. بازیکن در اطراف تنظیماتی مانند مهمانی روی پشت بام، ایست بازرسی نظامی، و قطار تخلیه سفر می کند تا همراه با دوستان خود، میکا، آتارائو، کیت و یک پنگوئن به نام پنگی عکس بگیرد.

دانلود بازی Umurangi Generation برای PC بدون کرک  | گیمباتو

تبلیغات و تصاویر درون بازی زمینه بیشتری را فراهم می کند، مانند مقاومت محلی در برابر اشغال سازمان ملل، غیبت نخست وزیر در تعطیلات در طول بحران، و یک اپیدمی خطرناک انگل مسری. بازی با صحنه‌ ای فاجعه‌آمیز از یک موجود سایه‌ دار که بر فراز یک کوه نشسته است، به پایان می‌ رسد و بازیکن باید به ساحلی برود که با ارواح متعددی از مردم مائوری، خرچنگ‌ های گلی و Huia، پرنده‌ ای منقرض شده، که فاجعه را نادیده می‌ گیرند، راه برود. در ادامه با دانلود رایگان این بازی از وب سایت گیمباتو همراه ما باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی