logo.gamebato
در بازی Chained Together از اعماق جهنم، با زنجیر به دوستان خود در دنیاهای متنوع صعود کنید. انفرادی یا تعاونی، سعی کنید به قله برسید
امتیاز:
3.9/5
در بازی Chained Together از اعماق جهنم، با زنجیر به دوستان خود در دنیاهای متنوع صعود کنید. انفرادی یا تعاونی، سعی کنید به قله برسید و کشف کنید که در

دانلود بازی Chained Together برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Chained Together شما را تا چند روز درگیر خودش می کند و خواب و خوراک برای شما نمی گذارد , از اون بهتر دوستی شما را هم به خطر می اندازد! در این بازی شما خود را در زندانی در اعماق جهنم پیدا می کنید باید راه خود را به سطح زمین پیدا کنید و خود را نجات دهید. شما در این بازی با زنجیری نامرئی به یکدیگر بسته شده اید. چالش های اصلی شما در این بازی پازل ها می باشند که دائم عوض می شوند و در بعضی از مراحل باید خیلی خیلی سریع واکنش نشان دهید و گرنه سقوط می کنید.

دانلود بازی Chained Together برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی می تواند همان قدر که لذت بخش باشد اعصاب شما را خورد کند تصور کنید بیشتر بازی را طی کرده اید و به خاطر یک اشتباه مجبور شوید دوباره از اول های بازی دوباره صعود را شروع کنید و تا 4 نفر می توانید به هم زنجیر شوید و مراحل را پشت سر هم بگذارید. بازی Chained Together یک بازی در ژانر هیجان انگیز برای کامپیوتر می باشد , این بازی نیازمند کار دقیق تیمی می باشد و بر اساس قوانین فیزیک می باشد , بنابراین شما می توانید از وزن و حرکات خود در پیشروی کردن در بازی استفاده بکنید چون اگر یک نفر شما هماهنگ نباشد می تواند کل تیم را با خود پایین بکشاند. این بازی محیط های کاملا متنوعی دارد و شما در پایان هر کدام از این محیط ها با چالش نهایی اون محیط رو به رو می شوید.

دانلود بازی Chained Together برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Chained Together ( به هم زنجیر شده) اولین بازی استدیو بازی سازی مستقل Anegar Games می باشد که بسیار فراتر از انتظار عمل کرده است و خودش این بازی را به بازار عرضه کرده است. تاریخ انتشار این بازی 19 ژوئن سال 2024 می باشد و در ژانر های پلتفرمر , تخیلی , ماجراجویی , هیجان انگیز , بقا , رازآلود , پازل , شبیه سازی عرضه شد. این بازی فعلا فقط برای ویندوز در دسترس می باشد و کاربران دارای کنسول فعلا نمی توانند این بازی را تجربه کنند. گیم پلی اعتیاد آور و خنده داری دارد البته بعضی اوقات سقوط ها باعث اعصاب خردی شما می شوند. شما دوستان عزیز می توانید نسخه آنلاین این بازی ( توضیحات مربوط بهش خوانده شود) هم نسخه آفلاین این بازی را دانلود کرده و آن را نصب و اجرا بکنید اما یک نکته را فراموش نکنید شما به هم با زنجیر وصل شده اید پس کار تیمی فراموش نشود!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی