logo.gamebato
این بازی یک تجربه جذاب در زمینه ساخت، تزئین و اداره یک فروشگاه فانتزی در دنیای قدیمی را به شما ارائه می‌دهد. .شما می‌توانید اجناس
امتیاز:
3.9/5
این بازی یک تجربه جذاب در زمینه ساخت، تزئین و اداره یک فروشگاه فانتزی در دنیای قدیمی را به شما ارائه می‌دهد. .شما می‌توانید اجناس مختلف را با قیمت کم

دانلود بازی Winkeltje برای کامپیوتر  | گیمباتو

در بازی Winkeltje: The Little Shop شما می‌توانید فروشگاه فانتزی خود را در دنیای قدیمی راه‌اندازی کنید. این بازی مدیریت بی‌انتهایی دارد که شما را در نقش استاد کار مغازه قرار می‌دهد، و باید به مدام نیازهای مردم پاسخ داده و اجناس مورد نیازشان را به فروش برسانید. وظیفه‌ی شما شامل خرید، فروش، نگهداری موجودی و کسب سود است. سعی کنید نمایشگاه‌های جذابی را برگزار کنید و فروشگاه خود را بهتر و پیشرفته‌تر کنید.

دانلود بازی Winkeltje برای کامپیوتر  | گیمباتو

بازی کامپیوتر Winkeltje: The Little Shop که یک بازی استراتژیک برای کامپیوتر می باشد که شما در آن بازی می‌توانید کنترل دقیقی روی اشیای مورد احتیاج مشتری ها داشته باشید و راه‌های سودمندی را برای افزایش سود خود در نظر بگیرید. برای فروش بیشتر باید علم و توانایی های بیشتری کسب کرده و ببینید که چه چیزی مشتریان شما چه چیزی احتیاج دارند. منابع را جمع آوری کرده و در یک لوکیشن بهتر به فروش بپردازید. برای تولید اقلام بهتر باید تجربه کسب کرده و آن‌ها را به قیمت بفروشید. کاشی‌های دیوار را تغییر داده و ترکیبی از دکوراسیون خانگی را برای جلب توجه بیشتر بچینید.

Winkeltje The.Little.Shop .banner3

بازی Winkeltje: The Little Shop که در سال 2019 منتشر شد که توسط Sassybot ساخته شده و توسعه یافته است و همین شرکت این بازی را به بازار عرضه کرد ژانرهای این بازی تاریخی و استراتژیک می باشد.همین الان می توانید آپدیت آخر این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و مغازه افسانه ای خود را راه اندازی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی