logo.gamebato
METAL GEAR RISING: REVENGEANCE که توسط Kojima Productions و PlatinumGames ساخته شده است، فرنچایز مشهور METAL GEAR را با یک تجربه اکشن کاملاً جدید وارد
امتیاز:
3.9/5
METAL GEAR RISING: REVENGEANCE که توسط Kojima Productions و PlatinumGames ساخته شده است، فرنچایز مشهور METAL GEAR را با یک تجربه اکشن کاملاً جدید وارد قلمروی جدید و هیجان انگیز

دانلود بازی Metal Gear Rising Revengeance برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی METAL GEAR RISING: REVENGEANCE شما در نقش Raiden، یک نینجای سایبری با توانایی‌های فوق‌العاده، به مبارزه با تروریست‌ها و دشمنان خطرناک می‌پردازید. داستان بازی حول قدرت، انتقام و دست‌یابی به عدالت می‌چرخد. با گذر از مراحل مختلف، مهارت‌های خود را بهبود داده و به مبارزه با دشمنان مرموز و بسیار قوی آماده شوید. شخصیت شما باید علیه یک گروه تروریستی بایستد این گروه به دنبال ساختن ارتش هستند که می خواهند نیروی انسانی آن را از کودکان بی سرپرست تامین کنند. شخصیت شما باید رهبر این گروه (Samuel Rodriguez) که نسخت وزیر را کشته است پیدا کند و آن را به دست عدالت بسپارد.

دانلود بازی Metal Gear Rising Revengeance برای کامپیوتر | گیمباتو

در METAL GEAR RISING: REVENGEANCE، برای پیشروی کردن در بازی باید به توانایی‌های شخصیت خود، Raiden، اهمیت دهید. Raiden دارای توانایی‌های نینجایی سایبری منحصر به فردی است که می‌تواند از آنها برای شکست دشمنان و انجام ماموریت‌های مختلف استفاده کند. برای پیشروی در بازی، باید استراتژی‌های مختلفی را استفاده کرده و هوشمندانه به مبارزات مختلف بپردازید. بازی METAL GEAR RISING: REVENGEANCE یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , محیط‌های بازی METAL GEAR RISING: REVENGEANCE شامل مناطق مختلفی مانند شهرها، صنایع هوایی، ساختمان‌ها و مناطق جنگی است. شما باید در این محیط‌ها با دقت به دنبال راه‌حل‌ها و نقاط ضعف دشمنان بگردید تا به بهترین شکل ممکن وارد مبارزات شوید. با بهبود و تنظیم توانایی‌ها و مهارت‌های Raiden، به راحتی می‌توانید با مشکلات بازی روبرو شوید و به موفقیت و پیشرفت در بازی دست یابید.

                دانلود بازی Metal Gear Rising Revengeance برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری METAL GEAR RISING: REVENGEANCE یک بازی اکشن و هک اند اسلش است که توسط کمپانی PlatinumGames توسعه یافته و توسط کمپانی Konami به انتشار رسیده است. این بازی در 9 ژانویه سال 2014 در ژانرهای اکشن , تیراندازی , مخفی کاری , تخیلی , آینده , سوم شخص منتشر کرده است البته ژانرهای اصلی این بازی Hack and Slash و ربات می باشد. جالب ترین چیز این بازی کرک شدنش پس از یک دهه می باشد و به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. نمره بسیار خوبی از منتقدان دریافت کرده است و کاربران سایت استیم به شدت از خرید این بازی راضی هستند و این بازی در حال حاضر پس از گذشت بیش از یک دهه در وضعیت Overwhelmingly Positive قرار دارد. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 3, Xbox 360, Microsoft Windows عرضه شد. شما کاربران عزیز می توانید این بازی را به همراه آخرین آپدیت خود به صورت کاملا رایگان و به صورت نیم بها از طریق لینک های مستقیم در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده آن را استخراج کرده و نصب کنید , این گروه تروریستی را خنثی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی