logo.gamebato
چه مدت می توانید در دنیای پسا آخرالزمانی زنده بمانید؟ سرزمینی با جمعیت «زامبی» آلوده، جایی که شما برای منابع محدود با سایر بازماندگان رقابت
امتیاز:
3.9/5
چه مدت می توانید در دنیای پسا آخرالزمانی زنده بمانید؟ سرزمینی با جمعیت «زامبی» آلوده، جایی که شما برای منابع محدود با سایر بازماندگان رقابت می کنید. آیا با غریبه

دانلود بازی DayZ برای کامپیوتر | گیمباتو

در این بازی شما به عنوان یک بازمانده در دنیای پس از اپوکالیپس زامبی وجود دارید و باید برای بقا خود و یافتن منابع ضروری مبارزه کنید. شما باید به دنبال مواد غذایی، آب، داروها، سلاح‌ها و امکانات دیگر بگردید و همچنین با دیگر بازماندگان یا زامبی‌ها روبرو شوید. شما باید از استراتژی‌های مختلف برای مخفی ماندن، ایجاد پایگاه و مبارزه با دشمنان استفاده کنید تا بوسیله ترکیب مناسب منابع و توانایی‌های خود ، بتوانید در این دنیای وحشتناک زنده بمانید.

دانلود بازی DayZ برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی DayZ، شخصیت شما از جنبه‌های مختلفی تاثیرگذار است. شما می‌توانید نیازها و خصوصیات شخصیت خود را در بازی تنظیم کنید، از جمله سطح انرژی، سلامتی، اشیا مورد نیاز و مهارت‌های مختلف. شخصیت‌های شما می‌توانند توسط دشمنان یا زامبی‌ها آسیب ببینند و باید مراقب آن‌ها باشید.  بازی DayZ یک بازی در ژانر بقا برای کامپیوتر می باشد , محیط بازی در DayZ بسیار وسیع و دقیق به طور واقعی ساخته شده است و امکان اکتشاف و ارتباط با اشیاء و شخصیت‌های مختلف را دارید. ایجاد پایگاه، جمع‌آوری امکانات و تقویت شخصیت خود از طریق تجمیع منابع مختلف، از راه‌هایی است که می‌توانید برای پیشروی و بقای خود در این دنیای وحشتناک انجام دهید.

DayZ.banner3

بازی کامپیوتری DayZ یک بازی کاملا آنلاین می باشد که توسط شرکت بازی Bohemia Interactive ساخته شده و توسعه یافته است البته این بازی اول یک ماد برای بازی Arma 2 بود که به خاطر محبوبیت و فروش زیادش در سال 2012 به یک بازی جداگانه تبدیل شد , البته الان مثل اون موقع در نوک قله موفقیت نیست اما بازی کردنش خالی از لطف نیست تاریخ انتشار این بازی به صورت یک بازی مستقل 13 دسامبر سال 2018 می باشد. این بازی محوریت Zombies می باشد و دیگر ژانرهای این بازی بقا , اکشن , تیراندازی , ترسناک , شبیه سازی , جهان باز , ماجراجویی , اول شخص می باشد. این بازی اول برای کامپیوتر ارائه شد و سپس با مدتی فاصله برای کنسول های نسل هشتم ارائه شد. شما دوستان عزیز می توانید این بازی زیبا را از طریق لینک های مستقیم به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و در این دنیای پسا آخرالزمانی زنده دوام بیارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی