logo.gamebato
محاصره یک بازی ساخت و ساز فیزیک در مورد ساخت ماشین های مکانیکی برای نابود کردن ارتش ها، محو قلعه ها و غلبه بر موانع
امتیاز:
3.9/5
محاصره یک بازی ساخت و ساز فیزیک در مورد ساخت ماشین های مکانیکی برای نابود کردن ارتش ها، محو قلعه ها و غلبه بر موانع چالش برانگیز است. غلبه بر

دانلود بازی Besiege برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Besieg  شما باید ماشین های جنگی خود را بسازید و از آنها برای تخریب قلعه ها و ساختمان های دشمن استفاده کنید. در این بازی، شما با استفاده از ابزارهای مختلف می توانید ماشین های مختلفی را طراحی و ساخته و سپس آنها را به نبرد ببرید. هدف شما در این بازی، نابودی ساختمان های دشمن و تصرف سرزمین های آنها است. بازی Besiege دارای چالش های مختلفی است که شما باید با استراتژی و توانایی خلاقانه خود آنها را پشت سر بگذارید و به موفقیت برسید.

دانلود بازی Besiege برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Besiege که یک بازی استراتژیک برای کامپیوتر می باشد ، هدف شما از طراحی و ساخت ماشین های جنگی، نابودی ساختمان ها و سرزمین های دشمن است. شما باید با استفاده از قابلیت های خلاقانه خود، ماشین هایی بسازید که بهترین عملکرد را داشته باشند و بتوانند دشمنان را شکست دهند. قابلیت های شما در بازی Besiege شامل طراحی و ساخت ماشین های جنگی با قابلیت های مختلف مانند ابزارهای تخریب، سلاح های مختلف، سیستم های حمله و دفاع و … می باشد. شما بیاید از این قابلیت ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید تا بتوانید به طور موثر در نبردها عمل کنید و به اهداف خود دست یابید.

دانلود بازی Besiege برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Besiege که معنی آن ((محاصره کردن)) می باشد , در تاریخ 18 فوریه سال 2020 به بازار عرضه شده است. این بازی را شرکت بازی Spiderling Studios ساخته و توسعه داده است , همچنین خود این کمپانی این بازی را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی شبیه سازی , استراتژیک , شهر سازی می باشد. این بازی نمره رو به بالایی از منتقدان دریافت کرده است. شما می توانید این بازی را از طریق لینک مستقیم موجود در سایت گیمباتو  به همراه آخرین آپدیتش (The Splintered Sea)  فقط و فقط در یک پارت دانلود کرده کرده و به راحتی نصب و اجرا کنید.

بازی های مشابه

1 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Besiege برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-60919-urlv' data-url='https://gamejs3.gamebatofiles.ir/gamejs15/Besiege-The.Splintered.Sea/Besiege.Greenlight.Trailer.mp4' ></span>»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی