جریان زمان را برای حل معماها در این نسخه جدید از کلاسیک مستقل کنترل کنید، که شامل آثار هنری کاملاً بازسازی شده، دنیای جدیدی از
جریان زمان را برای حل معماها در این نسخه جدید از کلاسیک مستقل کنترل کنید، که شامل آثار هنری کاملاً بازسازی شده، دنیای جدیدی از پازل ها و تفسیرهای عمیق

دانلود بازی Braid, Anniversary Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

Braid, Anniversary Edition یک بازی که داستان آن در مورد یک مرد به نام Tim است که به دنبال نجات دوست دخترش به نام Princess می‌باشد. Tim باید در سفر خود از طریق مراحل مختلف و حل معماهای چالش برانگیزی را پشت سر بگذارد تا به Princess برسد. اما در طول این سفر، Tim با رازهای پنهان و تصمیم‌های دشواری روبرو می‌شود که بیشتر از یک معمای ساده به نظر می‌رسد. داستان Braid با الهام از داستان‌های کلاسیک و قدرت‌های زمانی منحصر به فرد خود، بازیبازان را به دنیایی شگفت‌انگیز و عمیق می‌کشاند.

دانلود بازی Braid, Anniversary Edition برای پی سی | گیمباتو

در بازی Braid, Anniversary Edition، شما باید به عنوان Tim در سفری پر از معماها و چالش‌های پیچیده به دوست دختر خود برسید. بازی در 6 فصل مختلف تقسیم شده است، هر فصل شامل مراحل و معماهای چالش برانگیزی است که شما باید آن‌ها را حل کنید تا به Princess برسید.محیط های بازی Braid زیبا، جذاب و انیمیشنی هستند. بازی Braid, Anniversary Edition یک بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , برای پیشروی در بازی Braid, Anniversary Edition، باید معماهای مختلف را با استفاده از قدرت‌های زمانی Tim حل کنید. با تغییر زمان و بازی بازگشت حرکات، می‌توانید به حل معماها و رسیدن به Princess کمک کنید. استفاده از استراتژی به همراه دقت و تمرکز، شما را به پیروزی در این بازی می‌رساند.

دانلود بازی Braid, Anniversary Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Braid, Anniversary Edition یک بازی جدید محصول سال 2024 می باشد که در 14 ماه می منتشر شده است , وظیفه ساخت این بازی را شرکت Thekla, Inc به عهده داشته است. ژانرهای این بازی پازل , پلتفرمر , اکشن , ماجراجویی , فانتزی می باشد. این بازی نمره بسیار عالی 86 را از منتقدان تا اینجای کار دریافت کرده است و حتی نامزد دریافت بهترین بازی مستقل نیز شده است. این بازی با محوریت ژانر پلتفرمر می باشد. شما دوستان عزیز می توانید این بازی را از سررورهای پر سرعت گیمباتو دانلود کرده و برای پیدا کردن عشق خود ماجراجویی افسانه ای آغار کنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Braid, Anniversary Edition برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-60900-urlv' data-url='https://gamejs3.gamebatofiles.ir/gamejs15/Braid-Anniversary.Edition/Braid-Anniversary.Edition.Announcement.Trailer.mp4' ></span>»

    1. سلام وقت بخیر همکاران ما در حال قرار دادن نصب خوکار هستند از شکیبایی شما متشکریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی