logo.gamebato
هشت مسافر. هشت ماجراجویی. هشت نقش برای بازی کردن. به عنوان یکی از هشت مسافر، همه با منشا، مسیرها و اهداف خاص خود، وارد یک ماجراجویی نقش آفرینی جدید شوید.
امتیاز:
3.9/5
هشت مسافر. هشت ماجراجویی. هشت نقش برای بازی کردن. به عنوان یکی از هشت مسافر، همه با منشا، مسیرها و اهداف خاص خود، وارد یک ماجراجویی نقش آفرینی جدید شوید.

دانلود بازی Octopath Traveler برای کامپیوتر | گیمباتو

Octopath Traveler یک بازی کامپیوتری نقش آفرینی است که دارای زیبایی گرافیکی معروف به “HD-2D” است که توسط توسعه دهندگان به عنوان ترکیبی از شخصیت ها و بافت های سبک Super NES با محیط های چند ضلعی و جلوه های با وضوح بالا تعریف شده است. بازیکنان بازی را با انتخاب یک قهرمان از بین هشت ماجراجو شروع می کنند که هر کدام از آنها سفر خود را در نقاط مختلف جهان آغاز می کنند. هر کاراکتر با یک کلاس کاراکتر مجزا (“شغل”) جفت می شود. هنگامی که یک شخصیت اصلی انتخاب می شود، نمی توان آنها را از حزب فعال حذف کرد تا زمانی که قوس داستانی آنها که شامل چهار فصل است، به پایان برسد. هر شخصیت دیگری که به عنوان قهرمان انتخاب نشده باشد، ممکن است در مکان شروع خود به کار گرفته شود.

دانلود بازی Octopath Traveler برای PC | گیمباتو

هر شخصیت بازیکن دارای یک فرمان منحصر به فرد “Path Action” است که می تواند هنگام تعامل با NPC هایی که به دو دسته : Noble، اثربخشی توانایی بستگی به سطح شخصیت یا مقدار ارز درون بازی دارد، و Rogue، که دارای یک خطر از دست دادن اعتبار کاربر نسبت به سایر NPCها تقسیم می شوند، استفاده شود. وقتی بازیکن شهرت کافی را در یک شهر از دست می دهد، دیگر نمی تواند از Path Actions خود در هیچ NPC در آن شهر استفاده کند. برای مثال، Warrior Olberic و Hunter H’aanit می‌توانند شخصیت‌ها را به چالش بکشند. کوروش محقق و داروساز آلفین می توانند در مورد بیت های خاصی از اطلاعات که می توانند برای تکمیل ماموریت ها یا در قالب آیتم های پنهان استفاده شوند، پرس و جو کنند. Merchant Tressa و Thief Therion می توانند اقلام را مستقیماً از NPCها خریداری کنند. و Cleric Ophilia و Dancer Primrose می توانند NPC ها را راهنمایی کنند و از آنها به عنوان احضار مهمان استفاده کنند.

دانلود بازی Octopath Traveler برای پی سی | گیمباتو

Octopath Traveler یک بازی ویدئویی نقش آفرینی است که توسط Square Enix و با همکاری Acquire ساخته شده است. این بازی برای نینتندو سوییچ در جولای ۲۰۱۸، برای مایکروسافت ویندوز در ژوئن ۲۰۱۹، برای Stadia در آوریل ۲۰۲۰ و برای Xbox One در مارس ۲۰۲۱ منتشر شد. این بازی به طور کلی نقدهای مطلوبی دریافت کرد، با تحسین برای ارائه، موسیقی و سیستم نبرد آن، در حالی که داستان آن پاسخ های متفاوت تری دریافت کرد. این بازی تا سپتامبر 2022 بیش از 3 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته بود. پیش درآمدی با نام Octopath Traveler: Champions of the Continent که در سال 2020 برای اندروید و iOS در ژاپن عرضه شد و پس از آن در سال 2022 در سراسر جهان عرضه شد. دنباله‌ای با نام Octopath Traveler II قرار است در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ برای نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و ویندوز در سراسر جهان منتشر شود. در حال حاظر می توانید نسخه ی کامل و 9 زبانه ی این بازی خارق العاده را از طریق لینک های مستقیم موجود در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو دانلود کرده ، به آسانی نصب و سپس اجرا نمائید. امیدواریم از تجربه ی این بازی دو بعدی مدرن نهایت لذت را ببرید.

Octopath.Traveler.Banner4.LOGO

نسخه MULTi9 – PLAZA
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 937MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 12 سال.

دارای میانگین نمرات 80 از 100 در پیشگاه منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD Ryzen™ 3 1200 / Intel® Core™ i5-6400 AMD FX-4350 / Intel® Core™ i3-3210 CPU
Radeon™ RX 470(4GB VRAM) / NVIDIA® GeForce® GTX 1060 6 GB VRAM AMD Radeon™ R7 260X (2GB VRAM) / NVIDIA® GeForce® GTX 750(2GB VRAM) VGA
6GB 4GB RAM
5GB 5GB HDD
Windows® 7 SP1 / 8.1 / 10 64-bit Windows® 7 SP1 / 8.1 / 10 64-bit OS
DirectX 11 DirectX 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی