logo.gamebato
ارتش های قدرتمندی را تشکیل دهید، جادوی باستانی را به کار بگیرید و یک امپراتوری بسازید. این بازی ماجراجویی استراتژی نوبتی تصمیم گیری استراتژیک، مبارزه
امتیاز:
3.9/5
ارتش های قدرتمندی را تشکیل دهید، جادوی باستانی را به کار بگیرید و یک امپراتوری بسازید. این بازی ماجراجویی استراتژی نوبتی تصمیم گیری استراتژیک، مبارزه تاکتیکی و مدیریت پادشاهی را

دانلود بازی Songs of Conquest برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Songs of Conquest یک پادشاهی می‌سازید، ارتش‌ها را تشکیل می‌دهید و جادوگران قدرتمندی به نام wielder را کنترل می‌کنید. شما به دنبال غارت، مبارزه با هیولاها، بهینه سازی دستورات ساخت و استراتژی برای انتخاب تیم های دشمن خواهید بود.  در این بازی اولویت اصلی شما باید  گسترش اراضی باشد  و به مصاف با دشمنان خود با استفاده از نیروهای مختلف باشید. در بازی Songs of Conquest یک پادشاهی می‌سازید، ارتش‌ها را تشکیل می‌دهید و جادوگران قدرتمندی به نام wielder را کنترل می‌کنید. شما به دنبال غارت، مبارزه با هیولاها، بهینه سازی دستورات ساخت و استراتژی برای انتخاب تیم های دشمن خواهید بود.

دانلود بازی Songs of Conquest برای کامپیوتر | گیمباتو

Songs of Conquest از یک رویکرد استراتژیک و نقش آفرینی برای پیشروی در بازی استفاده می کند. شما باید منابع مختلف را جمع آوری کنید، ارتش خود را تشکیل دهید و به دنبال امتیاز ها و اراضی جدید بگردید. همچنین باید با دقت تصمیمات را اتخاذ کنید، زیرا تصمیم های شما تاثیر زیادی بر روی جهت داستان و قهرمان های شما دارند. محیط بازی Songs of Conquest دارای طراحی دست ساز و زیبا است که شامل منظره های جادویی، شهرها، جنگل ها و غارهای مرموز می باشد. بازی از گرافیک پیکسلی زیبا بهره می برد که به بازی یک احساس قدیمی و همچنین مدرن می بخشد. هر جنگل، هر شهر و هر نژاد دارای جزئیات و شخصیت های منحصر به فرد خود است که باعث جذابیت بیشتر بازی می شود.

دانلود بازی Songs of Conquest برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Songs of Conquest توسط استدیو بازی Lavapotion ساخته شده و توسعه یافته است و کمپانی بازی سازی Coffee Stain Publishing آن را در تاریخ 20 می سال 2024 به بازار عرضه کرده است. از دیگر بازی های که کمپانی Coffee Stain Publishing به بازار عرضه کرده است , می توان به بازی Goat Simulator اشاره کرد. این بازی در ژانرهای استراتژیک , فانتزی , نقش آفرینی می باشد و نمره ای خوبی هم از کاربران و هم از منتقدان دریافت کرده است. شما می توانید این بازی کم حجم را در یک پارت 1 قسمتی از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و قلمروی جادویی خود را بسازید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی