Goat Simulator جدیدترین فناوری شبیه‌سازی بز است، که نسل بعدی شبیه‌سازی بز را برایتان به رقم می زند. دیگر لازم نیست در مورد بز بودن
Goat Simulator جدیدترین فناوری شبیه‌سازی بز است، که نسل بعدی شبیه‌سازی بز را برایتان به رقم می زند. دیگر لازم نیست در مورد بز بودن خیال پردازی کنید، بالاخره رویاهایتان

Goat Simulator یک بازی ویدئویی اکشن شبیه سازی با دید سوم شخص است که توسط استودیو Coffee Stain توسعه و منتشر شده است، این بازی در ابتدا تعدادی باگ و گلیچ بوده و در طی زمان تبدیل به یک بازی و فرنچایز جداگانه شده است! این بازی در آوریل 2014 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی توسط توسعه دهنده با بازی های اسکیت بورد مقایسه شده است، اما در Goat Simulator بازیکن یک بز را کنترل می کند که هدف آن آسیب رساندن هرچه بیشتر در اطراف نقشه جهان باز است، بدون هیچ هدف بزرگتر دیگری!

دانلود بازی Goat Simulator برای کامپیوتر | گیمباتو

از نظر گیم‌پلی، در بازی Goat Simulator همه چیز در مورد آن است که تا جایی که می‌توانید به عنوان یک بز تخریب کنید! آن را به یک بازی اسکیت قدیمی مقایسه کرده اند، به جز اینکه به جای اینکه یک اسکیت باز باشید، یک بز هستید، و به جای انجام حرکات فنی، اجسام و وسایل محیط را تخریب می کنید. چیزها و وسایل را با سبک خاصی از بین ببرید، مانند انجام یک چرخش به عقب هنگام ضربه زدن به سطل از پنجره، و با انجام حرکات خاص حتی امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد! وقتی صحبت از بزها به میان می‌آید، حتی آسمان هم یک محدودیت نیست، زیرا احتمالاً می‌توانید فقط با آن کار بازیتان را باگ کنید و به حالت کرش برسانید!

دانلود بازی Goat Simulator برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی که در ابتدا به عنوان یک نمونه شوخی از یک بازی داخلی ساخته شد و در حالت آلفای اولیه در ویدیوهای یوتیوب نشان داده شد، با هیجان و توجه بینندگان مواجه شد و استودیو توسعه دهنده را بر آن داشت تا بازی را به حالت عرضه درآورد و در عین حال موارد مختلفی از اشکالات و گلیچ ها را برای حفظ ارزش سرگرمی بازی، بدون هیچ گونه تغییری حفظ کند. اگر به بازی های مفرح علاقه مندید، پیشنهاد ما در گیمباتو دانلود و اجرای این بازی سرگرم کننده و مناسب برای همه سنین است. سرگرم بمانید!

دانلود بازی Goat Simulator برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی