logo.gamebato
Back 4 Blood یک بازی تیراندازی اول شخص مشارکتی و هیجان انگیز از سازندگان فرنچایز تحسین شده Left 4 Dead است. کمپین روایی کو-آپ شدید
امتیاز:
3.9/5
Back 4 Blood یک بازی تیراندازی اول شخص مشارکتی و هیجان انگیز از سازندگان فرنچایز تحسین شده Left 4 Dead است. کمپین روایی کو-آپ شدید 4 نفره، بازی چند نفره

دانلود بازی Back 4 Blood برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی Back 4 Blood در یک دنیای پر از انسان‌های زامبی‌شده رخ می‌دهد. زمانی که ویروسی ناشناخته در سراسر جهان منتشر می‌شود و موجب تبدیل شدن انسان‌ها به زامبی‌های خطرناک می‌شود، یک گروه از بازمانده‌ها تشکیل یک تیم می‌دهند تا به دفاع از خود و جلوگیری از گسترش وحشت و تهاجم زامبی‌ها بپردازند. در این بازی تنوع زامبی بیش از حد زیاد می باشد که یکی از بهترین نکات این بازی می باشد. این بازی شامل محیط های متنوع از شهرهای ویران شده، جنگلهای تاریک، ایستگاههای مترو و اماکن مختلف دیگر می‌باشد.

Back 4.Blood .banner2

بازی Back 4 Blood یک بازی در ژانر تیراندازی برای کامپیوتر می باشد , اما داستان بازی از کجا شروع می شود , Ridden انسان‌هایی بودند که توسط انگل شیطانی آلوده شده و به زامبی‌های خطرناک تبدیل شدند. انگل های شیطانی در یک تاسیسات محافظت شده بودند  این زامبی‌ها قدرت‌های ذهنی بیشتری داشتند و به هدف‌های غیرایمن در اطرافشان حمله و آن‌ها را آلوده می‌کردند. قبل از 1.4 میلیون سال، یک شهاب سنگ به شمال شهر Quebec در کانادا برخورد کرده و نابودی زیادی به همراه داشت. این برخورد باعث ایجاد یک آتش‌فشان به نام Quebec شد که تا امروز هم مورد مطالعه دانشمندان قرار گرفته است. جدیدترین مطالعات نشان می‌دهد که در آثار این آتش‌فشان یک گونه جدید از حیات به نام Devil Worm شناسایی شده است .پاک‌کننده‌ها که شخصیت های قابل بازی شما هستند، افرادی هستند که از تبدیل شدن به Ridden نجات یافته‌اند و در مقابله با آن‌ها متحد شده‌اند. آن‌ها برای بازپس‌گیری جهان از زامبی‌ها تلاش می‌کنند. از طریق انجام مأموریت‌ها و جمع‌آوری امکانات و سلاح‌های مختلف، بازیکنان باید در مقابل تهدیدات زامبی‌ها مقاومت کنند و تا آخرین لحظه برای زنده ماندن بجنگند.

Back 4.Blood .banner3 1

بازی کامپیوتری Back 4 Blood یا برگشته برای خون دنباله معنوی بازی Left 4 Dead 2 می باشد , شرکت توسعه دهنده این بازی Turtle Rock Studios می باشد و کمپانی بازی سازی Warner Bros. Games در تاریخ 12 اکتبر سال 2021 می باشد. ژانرهای این بازی تیراندازی , ترسناک , اکشن , بقا , دلهره آور , ماجراجویی , اول شخص می باشد. این بازی یک موفقیت بزرگ برای سازنده های خوب بود و با فروش خوبی که داشت توانست یکی از بهترین بازی فروش رفته سال 2021 باشد. شما هم همین الان می توانید این بازی زیبا را هر چه سریع تر از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و آن را استخراج کرده و به راحتی نصب و اجرا کنید و با وسایل و تفنگ های متنوع زامبی ها رو پودر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی