logo.gamebato
در Trepang2 تبدیل به یک بدجنس نهایی شوید: یک FPS وحشتناک و پر اکشن که در آینده ای نزدیک تنظیم شده است. تمام جهنم ها
امتیاز:
3.9/5
در Trepang2 تبدیل به یک بدجنس نهایی شوید: یک FPS وحشتناک و پر اکشن که در آینده ای نزدیک تنظیم شده است. تمام جهنم ها را بر سر دشمنان خود

Trepang2.banner1

در بازی Trepang2، شما سرباز فراری هستید که بی‌خاطره و با قدرت‌های ماورالطبیعه بی‌خاطره‌ای هستید. هدفتان انتقام است و برای رسیدن به آن، هیچ محدودیتی نخواهیم داشت. شما باید مشت ویرانگر خود را آماده کنید، از سلاح‌های انفجاری استفاده کنید و در کنار آن دزدی در سایه‌ها را اجرا کنید. کمپین داستانی بازی پر از انفجار و گروه‌های مرموزی است که به شما ملحق می‌شوند.

دانلود بازی Trepang2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در Trepang2 که یک بازی اکشن برای کامپیوتر می باشد ، با فقدان خاطرات و قدرت‌های ماورالطبیعه، شما به مواجهه با تهدیدهای محافظت‌شده و شرایط دشواری پرداخته و توانایی‌های رزمی خارق‌العاده‌ای دارید. باید حقیقت را کشف کرده و با تهدیدهای مرگبار مقابله کنید. بازی امکان توسعه قدرت‌های شخصیت شما را فراهم کرده و از قدرت‌ها و سرعت مافوق بشری خود بهره ببرید. می‌توانید زمان را مدیریت کنید و استفاده بهینه از گلوله‌های خود را داشته باشید. با استفاده از پوشش نامرئی، دشمنان‌تان را به شکل ناگهانی نابود کنید.

دانلود بازی Trepang2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Trepang2 توسط استدیو Trepang Studios ساخته شده و آن را توسعه داده است و کمپانی بازی سازی Team17 آن را به بازار در ماه جوئن سال 2023 عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , تیراندازی , ترسناک و مخفی کاری می باشد. نمره قابل قبولی نیز از منتقدان دریافت کرده است. شما همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دریافت کرده و برای گرفتن انتقام دشمن های خود را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی