logo.gamebato
ماجراجویی Horizon Ultimate شما در انتظار است! مناظر پر جنب و جوش جهان باز مکزیک را با حرکت رانندگی سرگرم کننده و بی حد و
امتیاز:
3.9/5
ماجراجویی Horizon Ultimate شما در انتظار است! مناظر پر جنب و جوش جهان باز مکزیک را با حرکت رانندگی سرگرم کننده و بی حد و حصر در بهترین اتومبیل های

دانلود بازی Forza Horizon 5 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Forza Horizon 5  مناظر حیرت‌انگیز، پویا و زنده‌ای را نظاره‌گر هستیم که دنیای جهان‌باز مکزیک را بیشتر برای‌مان معرفی خواهد کرد. رقابت‌های اتومبیل‌رانی آرکید همراه با صحنه‌های اکشن بی‌حد و حصری را خواهیم دید که می‌توانید با بهترین ماشین‌های خودتان در این ماجراجویی‌ها قرار گرفته و کاوش در جهان بزرگ آن را شروع کنید. این ماجراجویی انتهایی نداشته و می‌توانید تا دور دست‌ها رانندگی کنید. اکسپدیشن‌های نفس‌گیری را در سرتاسر جهان آن مشاهده می‌کنیم و خواهید دید که مکزیک همواره در حال تکامل خواهد بود.

دانلود بازی Forza Horizon 5 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Forza Horizon 5 که یک بازی مسابقه برای کامپیوتر می باشد ,  دنیایی از مکان‌های شگفت انگیز همراه با کنتراست بالا را در این بازی می‌بینیم که کاوش در آن را لذت بخش خواهد کرد. بیابان‌های زنده، جنگل‌های سرسبز، شهرهای تاریخی، ویرانه‌ها تاریخی، سواحل بکر، دره‌های وسیع و آتفشان‌هایی پوشیده از برف، نمونه‌هایی از چنین جهانی است که با گستره بسیار بزرگی در اختیار شما خواهد بود.می‌توانید در فعالیت‌هایی که دوست دارید، شرکت کرده و با شخصیت‌های جدید آشنا شوید. رویدادهای آب و هوایی مهیجی را می‌بینیم که مانند طوفان‌های گرد و غبار و سیل‌های گرمسیری در این محیط زیبا راه خواهند افتاد. فصول بازی منحصربه‌فرد و پویا بوده و دقیقا بر پایه مکزیک پیاده‌سازی شده است.

دانلود بازی Forza Horizon 5 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Forza Horizon 5 محصول استدیو Playground Games می باشد و این شرکت این بازی را توسعه داده است و کمپانی Xbox Game Studios آن را به بازار عرضه کرده است. این بازی در سال 2021 منتشر شد و نمره بسیار بالای از منتقدان دریافت کرد همچنین جوایز بسیار زیادی نیز برنده شد. ژانرهای این بازی جهان باز , مسابقه ای , آرکید , شبیه سازی و اول شخص می باشد. شما همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در ماشین سواری بی حد و مرز در مکزیک لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی