logo.gamebato
چقدر پیش می روی تا کسی را از مردگان برگردانی؟ در این بازی ماجراجویی ترسناک، اعماق برخی از افراد را کشف کنید.
امتیاز:
3.9/5
چقدر پیش می روی تا کسی را از مردگان برگردانی؟ در این بازی ماجراجویی ترسناک، اعماق برخی از افراد را کشف کنید.

دانلود بازی PARANORMASIGHT برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی PARANORMASIGHT باید یک معمای باستانی را در رمان بصری ترسناک و ماجراجویانه حل کنید. این بازی ناراحت کننده در بخش سومیدا توکیو ژاپن رخ داده و در اواخر قرن بیستم اتفاق می‌افتد. امیدها، رویاها و ترس‌های این شخصیت منحصر به فرد را کشف کرده و کم کم به پایان بازی نزدیک شوید. انگیزه‌های هر کاراکتر در داستانی به هم می‌پیچد و همین هیجان بازی را بیشتر خواهد کرد.

دانلود بازی PARANORMASIGHT برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی PARANORMASIGH یک بازی ترسناک برای کامپیوتر می باشد , شوگو اوکی یک کارمند اداری معمولی است که در شب همراه دوستش یوکو فوکوناگا از پارک کینشیبوری بازدید می‌کند تا یک داستان معروف ارواح را در محل بررسی کند. یک دختر دبیرستانی را می‌بینیم که به دنبال حقیقت خودکشی همکلاسی‌اش است و مادری هم قسم خورده است که انتقام پسر از دست رفته‌اش را بگیرد. خواسته‌ها و انگیزه‌های آن‌ها در هم تنیده می‌شوند و با هفت اسرار مذکور، قرار است که در هسته اصلی آن‌ها پیشروی کنید.

PARANORMASIGHT The.Seven .Mysteries.of .Honjo .banner3

بازی کامپیوتری PARANORMASIGHT توسط استدیو Square Enix ساخته شد و این شرکت بازی سازی آن را در سال 2023 منتشر کرد. ژانرهای این بازی ترسناک , رازآلود و شبیه سازی می باشد. نمره بسیار خوبی نیز از منتقدان دریافت کرده و نظر کاربران استیم هم نسبت به این بازی مثبت بوده است. شما همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و این اسرارهای عجیب را کشف کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی