logo.gamebato
در ماه متروک لوریان، یک Deadsuit که مدت ها خوابیده بود از خواب بیدار می شود. در یک ماجراجویی از خودیابی، اسرار باستانی و وحشت
امتیاز:
3.9/5
در ماه متروک لوریان، یک Deadsuit که مدت ها خوابیده بود از خواب بیدار می شود. در یک ماجراجویی از خودیابی، اسرار باستانی و وحشت کیهانی به زیر سطح سفر

دانلود بازی Ghost Song برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Ghost Song باید غارهای پر پیچ و خم را که فقط به وسیله گیاهان بیولومنسسنت روشن می‌شوند، کاوش کرده و با موجودات عجیب و غریب و قدرتمند مبارزه کنید. می‌توانید توانایی‌های جدیدی را به دست آورده و در کشف رازهای مدفون این دنیای بیگانه به هم تیمی‌های خود هم کمک کنید. به سراغ تونل‌های بیگانه و آزمایشگاه‌های رها شده بروید. می‌توانید دنیای دو بعدی بازی را کاوش کرده و تاریخ را تسخیر کنید.

دانلود بازی Ghost Song برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Ghost Song که یک بازی اکشن کامپیوتر می باشد , در دنیایی الهام‌گرفته از مترویدووانیا، با اتاق‌های مخفی پرشده، تاریخ از طریق شما نوشته می‌شود. سلاح‌ها و توانایی‌های جدید را کشف کنید و به لایه‌های پنهان در ماه دسترسی پیدا کنید. با دشمنانی چالش‌برانگیز روبرو شده و به مبارزه با بیگانگان بپردازید و می‌توانید از کاستوم‌های متعدد هم در بازی استفاده کرده و دقت مبارزات خود را بالا ببرید. با دلایل فراوانی برای ادامه، هیچگاه تکراری نخواهید شد.

Ghost.Song .Banner3

بازی کامپیوتری Ghost Song را استدیو Old Moon ساخته و آن را توسعه داده است و شرکت Humble Games آن را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , تخیلی , پلتفرمر , ماجراجویی و ترسناک می باشد. نمره بسیار قابل قبولی نیز از منتقدان دریافت کرده است. شما همین الان می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و یک ماجراجویی در غارهای تاریک داشته باشید.  

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی