logo.gamebato
نقش یکی از خانواده بدنام Slaughter یا قربانیان آنها را در The Texas Chain Saw Massacre، یک تجربه ترسناک نامتقارن سوم شخص بر اساس فیلم
امتیاز:
3.9/5
نقش یکی از خانواده بدنام Slaughter یا قربانیان آنها را در The Texas Chain Saw Massacre، یک تجربه ترسناک نامتقارن سوم شخص بر اساس فیلم ترسناک پیشگامانه و نمادین 1974

دانلود بازی The Texas Chain Saw Massacre برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Texas Chain Saw Massacre شما در یک خانه با یک خانواده دیوانه گیر افتاده اید و آن ها همه تلاش خود را می کنند که شما را گیر بیاندازند و تکه تکه کنند شما در این بازی 4 نفر هستید و 3 نفر از اعضای خانواده در برابر شما هستند که دشمن شما هستند البته در اثر آنلاین شما می توانید هر تیمی که بخواید بایستید.

دانلود بازی The Texas Chain Saw Massacre برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Texas Chainsaw Massacre که یک بازی بقا برای کامپیوتر می باشد , باید بدانید که یک ارتباط حرفه ای و عالی میان شخصیت ها وجود داشته که برای مدیریت آن باید از سد موانع بسیاری عبور کنید. برخی کاراکترهای فعال در بازی به عنوان دوست به شما نزدیک میشوند ولی در اصل دشمن شما هستند. این وظیفه شماست که بتوانید معماهای پیش رو را حل کنید و شخصیت های منفی که قصد نزدیک شدن به شما را دارند شناسایی کنید.

دانلود بازی The Texas Chain Saw Massacre برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری The Texas Chain Saw Massacre توسط Sumo Digital ساخته شده و کمپانی بازی سازی Gun Interactive آن را در ماه آگوست سال 2023 به بازار عرضه کرده است و نمره ای که از منتقدان دریافت کرده است امتیاز خوبی می باشد. ژانرهای بازی ترسناک , بقا , اکشن , سوم شخص , مخفی کاری و استراتژیک می باشد. شما دوستانی که فیلم The Texas Chain Saw Massacre را دیده اید و خوشتان آمده این بازی مال شماست و شما می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و از دست صورت چرمی فرار کنید.

نکته نکته بسیار مهم: همان‌طور که اطلاع دارید، این بازی به صورت آنلاین می‌باشد. کرک منتشرشده توسط گروه OFME بر روی ریلیز مایکروسافت استور بوده و طبعا نیاز به ویندوز 10 ورژن v1909 به بالا یا هر نسخه از ویندوز 11 دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی