در این ماجراجویی هیجان‌انگیز دوبعدی با الهام از سبک مترویدوانیا، به یک سفر پر از پلتفرمینگ هیجان‌انگیز، کاوش‌های عمیق و اکشن‌های انفجاری دعوت می‌شوید. شما
در این ماجراجویی هیجان‌انگیز دوبعدی با الهام از سبک مترویدوانیا، به یک سفر پر از پلتفرمینگ هیجان‌انگیز، کاوش‌های عمیق و اکشن‌های انفجاری دعوت می‌شوید. شما به عنوان قائم مقام این

Blast.Brigade.vs .the .Evil .Legion.of .Dr .Cread .banner1 1

شما در بازی Blast Brigade vs. the Evil Legion of Dr. Cread می‌توانید همراه با جف که قهرمانی آمریکایی است جلو رفته و خشم مرگ‌بار شورا را هدایت کنید. دشمنان اسکاتلندی خود را نابود کرده و به نیروهای متحد خود هم کمک کنید که جزیره‌شان را پس بگیرند. دنیای بازی به زیبایی یک کارت پستال است و مراحل زیبا و به هم پیوسته‌ای را هم در آن می‌بینیم.

Blast.Brigade.vs .the .Evil .Legion.of .Dr .Cread .banner3

در بازی Blast Brigade vs. the Evil Legion of Dr. Cread که یک بازی اکشن برای کامپیوتر می باشد. ماجراجویی هیجان‌انگیز، ماموریت شما کشف اسرار بیوم‌ها و مناطق منحصربه‌فرد بازی است. شما باید به زندان‌های صخره‌ای در کنار آشتفشان‌ها و معابد باستانی سفر کنید و اسرار آن‌ها را کشف نمایید. در این سفر پرماجرا، برخوردهای حماسی شما را در آستانه‌ی خطر می‌برد و شما باید ربات‌های غول پیکر بازی را هم به کنترل خود درآورید.

Blast.Brigade.vs .the .Evil .Legion.of .Dr .Cread .banner2 1

بازی کامپیوتر Blast Brigade vs. the Evil Legion of Dr. Cread که در سال 2022 منتشر شد توسط شرکت Allods Team Arcade ساخته شده است و کمپانی بازی سازی MY.GAMES آن را به بازار عرضه کرد این بازی در ژانرهای پلتفرمر و اکشن می باشد همین الان می توانید آپدیت آخر این بازی از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و نیروهای خود را در این میدان جنگ متحد کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی