logo.gamebato
بیل مکانیکی خود را انتخاب کرده و شروع به حفاری کنید. با ترکیب سبک شبیه سازی به همراه نقش آفرینی میتوانید تجربه ای منحصر به
امتیاز:
3.9/5
بیل مکانیکی خود را انتخاب کرده و شروع به حفاری کنید. با ترکیب سبک شبیه سازی به همراه نقش آفرینی میتوانید تجربه ای منحصر به فرد و خاص از این

دانلود بازی Construction Simulator 2015 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Construction Simulator 2015 بیل مکانیکی خود را انتخاب کنید و مشغول ساخت و ساز شوید. معادن مختلف را حفاری کنید، خانه های بزرگ و عظیم را جابجا کنید و تجربه کار کردن در معدن را با این بازی برای خود به رقم بزنید. روز به روز پیشرفت کنید و فعالیت خود را گسترده تر کنید تا پیشنهادهای پر سود تری برای شما فرستاده شود. در این بازی شما دسترسی کامل به محیط اطراف را در اختیار دارید و میتوانید هرکاری که دلتان خواست انجام دهید.

دانلود بازی Construction Simulator 2015 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی شبیه سازی کامپیوتری Construction Simulator 2015 دسترسی کامل به 16 اتوموبیل را در اختیار شما قرار می دهد. میتوانید به شهر های مختلف سفر کنید و پروژه های گوناگون برای خود بگیرید و تجارت خود را گسترده کنید. شما همزمان میتوانید در سه پروژه مختلف شرکت کنید و به راحتی پول در بیاورید. همچنان شما میتوانید به همراه دوستان خود تا حداکثر چهار نفر به بازی بپردازید و هرکدامتان یک بیل مکانیکی انتخاب کرده و شروع به حفاری کنید. بهترین امتیازات ممکن را بدست اوردید و در لیست جهانی امتیاز خود را ثبت کنید.

دانلود بازی Construction Simulator 2015 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Construction Simulator 2015 یک بازی نقش آفرینی کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی weltenbauer. Software Entwicklung GmbH ساخته و در سال 2014 توسط شرکت astragon Entertainment با بازار عرضه شده است. اگر به ساخت ساز علاقه دارید همین حالا میتوانید این بازی را از طریق سرور های پرسرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی