logo.gamebato
وقتی که هواپیما در وسط اقیانوس آرام سقوط میکند، شما جان سالم بدر میبرید و حال در میان موجودات گوشت خار و خطرناک باید برای
امتیاز:
3.9/5
وقتی که هواپیما در وسط اقیانوس آرام سقوط میکند، شما جان سالم بدر میبرید و حال در میان موجودات گوشت خار و خطرناک باید برای ادامه زندگی خود تلاش کنید.

دانلود بازی Stranded Deep برای PC  | گیمباتو

در بازی Stranded Deep در هواپیمایی نشسته اید که پس از خرابی ناگهانی، درحال سقوط کردن است. وسط اقیانوس آرام به آب برخورد می کنید و به طرز عجیبی زنده میمانید. حال برای ادامه زندگی خود باید به هر طریقی که شده بجنگید و تلاش کنید. تنها قسمت خوب ماجرا این است که یک قایق پلاستیکی پیدا میکنید و میتوانید خود را به خشکی برسانید. 

دانلود بازی Stranded Deep برای PC | گیمباتو

بازی Stranded Deep یک بازی بقا کامپیوتری است که در آن شما باید برای ادامه زندگی خود به تنهایی در میان کلی موجودات وحشی تلاش کنید و زنده بمانید. در این بازی میتوانید از مهارت هایی که دارید مانند ساختن استفاده کنید. به کاوش در جزیره های مختلف و زیر اقیانوس بپردازید و وسایل مهم مورد نیازتان را جمع آوری کنید. در بازی ساعتی وجود دارد که میزان گرسنگی، تشنگی و سلامتی شما را بازگو میکند. حواستان به موجودات گوشت خار در اقیانوس باشد چون ممکن است به شما حمله کنند و باید برای دفاع از خود، سلاح هایی مانند نیزه و … برای خود بسازید. شکستگی استخوان هایتان را درمان کنید و از خونریزی به وسیله بانداژ جلوگیری کنید تا زنده بمانید.

دانلود بازی Stranded Deep برای PC | گیمباتو

این بازی جهان باز کامپیوتری Stranded Deep توسط تیم بازی سازی Beam Team ساخته شده و در سال 2015 توسط همان تیم توسعه یافته. اگر میخواهید برای ادامه زندگی خود بجنگید همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و لذت ببرید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی