logo.gamebato
کریکت 22 بازی های Ashes، Big Bash، The Hundred و بسیاری دیگر از مسابقات مورد علاقه طرفداران ورزش کریکت را به بازیکنان خود ارائه می
امتیاز:
3.9/5
کریکت 22 بازی های Ashes، Big Bash، The Hundred و بسیاری دیگر از مسابقات مورد علاقه طرفداران ورزش کریکت را به بازیکنان خود ارائه می دهد !

دانلود بازی Cricket 22 برای پی سی | گیمباتو

Crikcet 22 یک کنترل‌های بولینگ و فیلدینگ اصلاح‌شده را معرفی می‌کند که با استفاده از سبک بازی آرکید از گیم‌پلی با سیستم جدید پس از لمس استفاده می‌کند که به بازیکن اجازه می‌دهد تا جهت توپ را پس از بولینگ کنترل کند. مکانیک‌های کاملاً جدید، گزارش ، و حالت حرفه‌ای جذاب و داستان محور، بلافاصله شما را در تجربه نهایی کریکت تا به امروز غرق می‌کند. یک سیستم جدید “ضربه مستقیم” نیز برای میدان دادن به زمین و در آن افزودن یک زاویه سینمایی به گرفتن و کنترل سرعت توپ در هنگام پرتاب به کنده ها اجرا شد.

دانلود بازی Cricket 22 برای PC | گیمباتو

این بازی همچنین دارای یک سیستم آموزشی جدید و همچنین برای تازه واردان است. Big Ant به عنوان بخشی از برنامه‌های پیش‌سفارش که از اواخر اکتبر 2021 شروع به کار کرد، از امکانات Nets Challenge برای کاربران رونمایی کرد. برای اولین بار، این بازی شامل نسخه مردانه و زنانه لیگ بیگ باش می‌شود. علاوه بر این، بازی نیز لیگ پریمیر کارائیب و لیگ صد نفر را نیز معرفی کرده است. همچنین، این بازی دارای مجوزهای گسترده‌تری شده است و به سایر مناطق جغرافیایی از جمله نیوزیلند، وست ایندیز و ایرلند نیز توسعه یافته است. در این نسخه از بازی، نام و تصاویر واقعی بازیکنان کشورهای مختلف از جمله استرالیا و انگلستان قابل استفاده می‌باشد.

دانلود بازی Cricket 22 برای کامپیوتر | گیمباتو

کریکت ۲۲ یک بازی ویدیویی در سبک کریکت است که توسط استودیوی Big Ant Studios توسعه داده شده و توسط شرکت Nacon منتشر شده است. این بازی، بازی رسمی مجموعه بازی‌های جشنواره آشز سال‌های ۲۰۲۱-۲۲ است و ادامه‌ای بر بازی ۱۹ می‌باشد. این بازی در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شد. نسخه Nintendo Switch این بازی انتظار می‌رفت در ژانویه ۲۰۲۲ منتشر شود و بعدها در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۲ تأیید شد. این دومین بازی از استودیوی Big Ant Studios است که برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شده است. بازی اول این استودیو که برای این پلتفرم‌ها منتشر شد، بازی Tennis World Tour 2 بود. به روز ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی ورزشی برای کامپیوتر را می توانید با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها از سرور های وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس آن را به سهولت نصب و اجراء نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی