مرگ بیگانه یا Death of the Outsider ساخته شده توسط توسعه‌دهندگان برنده جایزه در استودیوی Arkane، ماجراجویی مستقل در سری Dishonored که مورد تحسین منتقدان
مرگ بیگانه یا Death of the Outsider ساخته شده توسط توسعه‌دهندگان برنده جایزه در استودیوی Arkane، ماجراجویی مستقل در سری Dishonored که مورد تحسین منتقدان بسیار قرار گرفته است.

مرگ بیگانه یا Death of the Outsider ساخته شده توسط توسعه‌دهندگان برنده جایزه در استودیوی Arkane، ماجراجویی مستقل در سری Dishonored که مورد تحسین منتقدان بسیار قرار گرفته است. نقش بیلی لورک بدنام را برعهده بگیرید و یک قاتل ماوراء الطبیعه بدجنس باشید، او با مربی خود داود (Daud) دوباره متحد می شود تا بزرگترین قتلی را که تاکنون در تاریخ امپراتوری جزایر تصور شده، انجام دهند.

دانلود بازیDishonored: Death of the Outsider برای PC|گیمباتو

Death of the Outsider با تکیه بر گیم پلی و سبک هنری خاص Dishonored® 2، تمام ویژگی های سری، از جمله سیستم های مبارزه وحشیانه، طراحی سطح منحصر به فرد، و داستان سرایی همه جانبه را دارد که به هر انتخاب شما پاسخ می دهد. با شخصیت‌های جذاب و اکشن هیجان‌انگیز، Death of the Outsider نقطه ورود عالی برای کسانی است که تازه وارد سری Dishonored شده‌اند، در حالی که گسترش قابل توجهی از گیم‌پلی و جهان را برای طرفداران قدیمی ارائه می‌دهد. البته این جمله ی آخر نظر توسعه دهندگان است و اینجا در گیمباتو، پیشنهاد می کنیم از بازی اول یعنی Dishonored شروع کنید!

دانلود بازیDishonored: Death of the Outsider برای PC|گیمباتو

کشتن بیگانه یا همان Outsider کار آسانی نخواهد بود. او زمانی توسط باستانیان به خداوندگاری تبدیل شده، قطعاً کشتن یک خدا برای کریتوس که خدای جنگ است هم کار آسانی نیست، چه برسد به بیلی و داود پیر!! شما باید به اعماق زیرین دل کثیف و از کار افتاده ی شهر کارناکا سفر کنید، جایی که برخی از رازهای گمشده شهر را کشف خواهید کرد. در طول مسیر، به کلوپ‌های مبارزه زیرزمینی و فرقه‌های جادوی سیاه نفوذ خواهید کرد، و مصنوعات باستانی را در یک مأموریت هیجان‌انگیز سرقت بانک که بزرگ‌ترین ماموریت شما را تا کنون آماده می‌کند، بازیابی خواهید کرد. این بازی شاید بهترین پایان بر مجموعه بازی های Dishonored نبود، اما قطعاً از بهترین محتوا های اضافه شده به داستان بازی های ویدئویی می باشد و همین نکته آن را به عطف خاصی برای داستان بازی و در کل بازی های کمپانی آرکین تبدیل می کند. از هم اینک می توانید نسبت به دانلود این بازی از طریق لینک های زیر از وبسایت گیمباتو به صورت حجم ترافیک نیم بها و فشرده سازی FitGirl اقدام نمایید. شکار خوبی داشته باشید!

دانلود بازیDishonored: Death of the Outsider برای PC|گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی