logo.gamebato
بازی “The Game of Aerial Racing” یا همان “DCL”، یک بازی ویدیویی رسمی از لیگ قهرمانان هواپیمای بدون سرنشین است. این بازی، برای تیم‌های مسابقه‌ای
امتیاز:
3.9/5
بازی “The Game of Aerial Racing” یا همان “DCL”، یک بازی ویدیویی رسمی از لیگ قهرمانان هواپیمای بدون سرنشین است. این بازی، برای تیم‌های مسابقه‌ای در سری پیشرو جهانی طراحی

DCL The.Game .banner1

به جهان پهپادها خوش آمدید! در بازی DCL-The Game، شما با انواع مختلفی از پهپادهای پیشرفته سر و کار خواهید داشت که در مسیرهای متنوعی پرواز می‌کنند و شما را با حرکات و مانورهای خاص خود به شگفتی می‌اندازند. این سری بسیار نوآورانه، شما را در نقش هدایت پهپادهای مسابقه‌ای قرار می‌دهد که در یک مسابقه هیجان انگیز، سعی دارند یکدیگر را به چالش بکشند. امروزه، پهپادهای بدون سرنشین در زمینه‌های علمی، نظامی و بسیاری از حوزه‌های دیگر استفاده می‌شوند.

دانلود بازی DCL-The Game برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی DCL-The Game که یک بازی شبیه سازی برای کامپیوتر می باشد ، این تکنولوژی بیش از حد واقعی برای سرگرمی شما به کار گرفته شده است؛ بنابراین، به شدت توصیه می‌شود این فرصت را از دست ندهید و یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین مسابقات این سری را تجربه کنید.توسعه‌ دهندگان این سری با نهایت تلاش و سعی، به جایی رسیده‌اند که تجربه‌ای بسیار واقعی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورند. بازی “Drone Racing Championship” شامل ۳۰ مسیر مسابقه هیجان‌انگیز است که می‌توانند به شما امکان مسابقه با خلبانان حرفه‌ای پهپادها را بدهند. شما می‌توانید با انتخاب هر یک از این مسیرها، در رقابتی دست به دست شوید. قابلیت استفاده از تجهیزات مسیریابی، دوربین‌های پیشرفته، سرعت بالا و تسریع قدرتمند و… از جمله ویژگی‌های جذاب هر پهپاد در این مسابقات است.

DCL The.Game .banner3

بازی کامپیوتری DCL-The Game توسط شرکت Drone Champions AG , Climax Studios توسعه یافت و ساخته شد و این بازی توسط کمپانی THQ Nordic , Drone Champions League به بازار عرضه شد این بازی مورد استقبال کاربران قرار گرفت همین الان می توانید آپدیت آخر این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و پهپاد خود را تجهیز کنید و لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی