logo.gamebato
Guild of Dungeoneering Ultimate Edition که اکنون به طور کامل بازسازی و Remaster شده است، یک خزنده سیاهچال مبتنی بر نوبت با پیچ و تاب
امتیاز:
3.9/5
Guild of Dungeoneering Ultimate Edition که اکنون به طور کامل بازسازی و Remaster شده است، یک خزنده سیاهچال مبتنی بر نوبت با پیچ و تاب است: به جای کنترل قهرمان،

دانلود بازی Guild of Dungeoneering Ultimate Edition برای پی سی | گیمباتو

Guild of Dungeoneering یک خزنده سیاهچال نوبتی با پیچ و تاب است: به جای کنترل قهرمان، وظیفه ساختن سیاهچال اطراف او را دارید. با استفاده از کارت هایی که از عرشه های انجمن خود کشیده شده اند، اتاق ها، هیولاها، تله ها و البته غارت می گذارید. در همین حین قهرمان شما تصمیم می گیرد که کجا برود و با چه چیزی بجنگد. اما آیا آنها آنقدر قوی خواهند بود که بتوانند از پس عمیق ترین سیاه چال ها بر بیایند ؟

دانلود بازی Guild of Dungeoneering Ultimate Edition برای PC | گیمباتو

در بین اجرا های سیاه چال، انجمن خود را مدیریت می‌کنید، اتاق‌های جدیدی می‌سازید تا کلاس‌های جدیدی از ماجراجویان را جذب کنید و دسته‌های کارت خود را با آیتم‌های قدرتمندتر گسترش دهید. بزرگتر و بهتر از همیشه، تمام محتوای Pirates Cove و Ice Cream Headaches اکنون به صورت رایگان در بازی گنجانده شده است! ناگفته نماند کلاس های جدید، هیولاهای جدید، ماموریت های جدید و سینه های جدید پر از غارت.Guild of Dungeoneering یک بازی نقش‌آفرینی برای کامپیوتر در قالب خزیدن در سیاهچال با مبارزات نوبتی و مکانیک‌های بازی با ورق است.

دانلود بازی Guild of Dungeoneering Ultimate Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

Guild of Dungeoneering یک بازی ویدئویی نقش‌آفرینی در سبک خزیدن در سیاهچال است که توسط Gambrinous توسعه یافته و توسط Versus Evil منتشر شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز و OS X در 14 جولای 2015 منتشر شد. Guild of Dungeoneering پس از اکران، نقدهای متوسطی از منتقدان حرفه ای متاکریتیک دریافت کرد. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی فشرده سازی شده ی موجود از این بازی را می توانید با بهره مندی از لینک مستقیم دانلود آن، با بالاترین سرعت ممکن از سرور های وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به سهولت آن را نصب و اجراء نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی