logo.gamebato
در بازی “Craftland” شما به عنوان یک ماجراجوی صنایع دستی در سرزمین افسانه‌ها و اتفاقات گوتیک قرار دارید.به عنوان یک جادوگر باستانی از جنگل، شما
امتیاز:
3.9/5
در بازی “Craftland” شما به عنوان یک ماجراجوی صنایع دستی در سرزمین افسانه‌ها و اتفاقات گوتیک قرار دارید.به عنوان یک جادوگر باستانی از جنگل، شما قصد دارید مناطق حومه‌ای عجیب

دانلود بازی Wytchwood برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Wytchwood یک بازی ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد که بسیار هیجان‌انگیز است که در سرزمین گراند جریان دارد و می‌توانید افسانه‌ها و اتفاقات گوتیک را در آن تجربه کنید. به عنوان یک جادوگر قدیمی مرموز، به طور معمایی وارد بازی می‌شوید و می‌توانید یک گروه از شخصیت‌ها و موجودات دمدمی مزاج را در کنار خود داشته باشید. اصول اخلاقی داستان بازی بسیار جالب و دلچسب طراحی شده است و بدون شک شما از آن لذت خواهید برد. سبک هنری بازی به شکل یک کتاب داستان زیبا اجرا شده است و می‌توانید المان‌های عجیب و غریبی را در بازی تجربه کنید. در بازی، جادوها و عناصر عجیب و غریب وجود دارند و شما حتی می‌توانید کاراکترها را به قورباغه تبدیل کنید.

دانلود بازی Wytchwood برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Wytchwood که یک بازی نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد , به شما اجازه گشت و گذار وسیع در بازی را می دهد شما می توانید برای ساختن ترکیب های متنوع چیزهای گوناگون را جمع کنید و با ترکیب کردن آن ها می توانید چیز جدیدی بسازید  می توانید برای حل معماها و قفل از موجودات عجیب و غریب بازی کمک گرفته و با استفاده از تعامل کردن آن ها را حل کنید  , داستان‌های بلند هم در انتظار شما هستند. شخصیت‌های بازی طراحی رنگارنگ دارند و هر کدام می‌توانند روایت‌های خارق العاده را به بازی اضافه کنند شما در این بازی بعضی اوقات قضاوت های بسیار سخت را و دشوار باید بکنید.

دانلود بازی Wytchwood برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Wytchwood در سال 2021 توسط شرکت Alientrap توسعه و ساخته شد و توسط کمپانی های WhisperGames و Wytchwood به بازار عرضه شد و نمره قابل قبولی از منتقدان خود گرفت این بازی را همین الان می توانید از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و در سرزمین گراند یک ماجراجویی بکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی