logo.gamebato
F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch یک بازی اکشن Metroidvania است که شامل اکتشاف، مبارزه شدید و پلتفرمینگ چالش برانگیز است. شش سال پیش، لژیون ماشین
امتیاز:
3.9/5
F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch یک بازی اکشن Metroidvania است که شامل اکتشاف، مبارزه شدید و پلتفرمینگ چالش برانگیز است. شش سال پیش، لژیون ماشین به شهر مشعل که در

دانلود بازی F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch برای پی سی | گیمباتو

در ادامه ی داستان F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch باید بگوئیم؛ پس از اینکه دوست Rayton به زور دستگیر می شود، ریتون مشت مکانیکی خود را پس می گیرد و در حال مبارزه به سفر خود می رود. و او هرگز انتظار ندارد که در یک نقشه بزرگتر بین مافیا، شورش و لژیون درگیر شده باشد.

دانلود بازی F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch برای PC | گیمباتو

کاوش در دنیای بازی Metroidvania با ده ها منطقه با تم های دید متمایز و طرح های سطح. با غلبه بر چالش‌های مبارزات، پازل‌ها و پلتفرمرها در اتاق‌ها، تونل‌ها و میانبرهای بی‌شمار، جوایز را به دست آورید. بارگذاری خودکار وبه هم پیوسته ی نقشه بازی، مشعل شهر را قانع کننده تر و زیباتر می کند. با تسلط بر Fist، Drill و Whip، بسته به موقعیت میدان نبرد، مزایای خود را بین ضربات طولانی، آسیب زیاد و دامنه وسیع تغییر دهید و هر دشمنی را که در مقابل شما ایستاده است، به زیر بکشید.

دانلود بازی F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch برای کامپیوتر | گیمباتو

F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch یک بازی ویدئویی مترویدوانیا محصول ۲۰۲۱ است که توسط TiGames توسعه یافته و توسط Bilibili منتشر شده است. در تاریخ 7 سپتامبر 2021 بر روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شد و پس از آن در تاریخ 3 اکتبر 2021 یک پورت ویندوز منتشر شد. این بازی در جولای 2022 روی نینتندو سوییچ عرضه شد. بازی Rayton، یک خرگوش انسان‌نما و خلبان ACE سابق را دنبال می‌کند که با استفاده از یک مشت مکانیکی غول‌پیکر، علیه لژیون روباتیکی که به شهر مشعل حمله کرده است قیام می‌کند تا آن را از دست ستمگرانش آزاد کند. این بازی با توجه به گرافیک، جهان و گیم پلی آن، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. به روزترین نسخه ی منتشر شده از این بازی را با استفاده از لینک های مستقیم دانلود آن با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی دانلود نیم بها از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی