وارد دنیایی از کابوس ها در این سوم شخص، اکشن-ترسناک، با الهام از کلاسیک های این ژانر شوید. با موجودات وحشتناک بجنگید، پازل های خم
وارد دنیایی از کابوس ها در این سوم شخص، اکشن-ترسناک، با الهام از کلاسیک های این ژانر شوید. با موجودات وحشتناک بجنگید، پازل های خم کننده را حل کنید و

دانلود بازی Stray Souls برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Stray Souls بیانگر داستان مرد جوانی به نام دنیل می‌باشد که از طرف مادربزرگش خانه‌ای به او ارثیه رسیده اما او از تاریخ گذشته این خونه بی اطلاع می باشد که چه اهریمن هایی در این خانه سکونت دارند , و این قضیه به شروعی از اتفاقات و رویدادهای ترسناکی که در خانه رخ می‌دهد منجر می‌گردد و بازیکن گام‌به‌گام با دنیل در تجربه این رویدادها همراه خواهد بود.

دانلود بازی Stray Souls برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Stray Souls یک بازی ترسناک برای کامپیوتر می باشد , ازی  اتمسفر مهیبی دارد که با باران سنگین‌، سایه‌های بسیار تاریک و مه غلیظ همراه می‌شود. این بازی در شهری به نام اسپن فال جریان دارد که یک جنگل انبوه آن را احاطه می‌کند.  در این بازی عوامل زیادی حضور دارند از جمله برخورد ناگهانی با دشمنان، قراردادن آیتم‌ها، فعالیت‌های ماورالطبیعه و حتی الگوهای تغییر آب و هوا روبرو می‌شوند. دنیل تنها با موجود ترسناک واحدی روبه‌رو نیست و به نظر میاید که مجموعه‌ای از ارواح خبیثه برای مقابله با این مرد جوان حاضر می‌شوند.

دانلود بازی Stray Souls برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Stray Souls توسط استدیو Jukai Studio ساخته شده و توسعه یافته است و شرکت بازی سازی Versus Evil آن را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی ترسناک , ماجراجویی , اکشن , رازآلود , پازل و سوم شخص می باشد. نمره منتقدان و کاربران سایت استیم به این بازی زیاد خوب نمی باشد. شما دوستانی که به ژانر بازی های ترسناک – روان شناختی علاقه مند هستید می توانید این بازی را از لینک های مستقیم سایت گیمباتو دریافت کرده و در خانه ای که برای شما به ارث گذاشته اوقات خوبی داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی