Syberia II مانند نسخه قبلی خود یک بازی ماجراجویی کامپیوتری از منظر سوم شخص و ماوس محور است که در آن بازیکن باید پازل های مختلف را حل کند و مراحل خاصی را دنبال کند تا خط داستانی خطی پیش برود. به عنوان یک بازی ماجراجویی گرافیکی خالص، Syberia از دستورالعملهایی پیروی میکند که اولین بار توسط LucasArts معرفی شد: مرگ یا گیر کردن در هر لحظه از بازی غیرممکن است، که به کاربر اجازه میدهد بدون ترس از اشتباه کردن یا نیاز دائمی به ذخیره بازی، کاملاً در جهان Syberia غرق شود.
بازی به دنبال وقایع Syberia با شرکت حقوقی که کیت واکر وکیل آمریکایی در نیویورک برای آن کار می کرد، شروع می شود و یک کارآگاه خصوصی را فرا می خواند. این شرکت به کارآگاه دستور می دهد تا واکر را از زمانی که برای نظارت بر تصاحب یک کارخانه اسباب بازی های خودکار بیرون می رود، که از آن زمان کار خود را رها کرده است ردیابی و پیدا کند، به این امید که خانواده اش را برای بازگرداندن او به خانه راضی کند. در شهر خیالی رومانزبورگ روسیه، کیت به مخترع عجیب و غریب، هانس وورالبرگ، که به دنبال یافتن ماموتهای زنده ماقبل تاریخ است، و مهندس قطار خودکارش، اسکار، با آماده کردن قطار ساعتی خود با زغال سنگ کمک میکند.
Syberia II یک بازی ماجراجویی گرافیکی است که در سال 2004 توسط MC2-Microïds ساخته و منتشر شده است. به عنوان دنباله مستقیم Syberia در سال 2002، این یک بازی سوم شخص حل پازل است. اگرچه از نظر سبکی یکسان است، اما Syberia II با معرفی انیمیشن شخصیتهای واقعیتر نسبت به بازی اول پیشرفت کرده است. بازی شامل خلاصه ای از فصل اول است، بنابراین نیازی نیست که بازیکن اولین بازی را حتماً تجربه کرده باشد. Syberia II تا اوایل سال 2006 به فروش جهانی 600000 دستگاه دست یافت. این بازی مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. آخرین نسخه ی کامل منتشر شده برای این بازی به صورت فشرده سازی شده در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما کاربران گرامی که قصد دریافت آن را دارید بتوانید آن را با بالارتین سرعت ممکن از لینک مستقیم دانلود آن دانلود کرده سپس به راحتی نصب و اجرا نمائید.