logo.gamebato
روزی روزگاری، در پادشاهی پایان، باران مرگبار ناگهان شروع به باریدن کرد و همه موجودات زنده را که لمس می کرد به اجساد تشنه به
امتیاز:
3.9/5
روزی روزگاری، در پادشاهی پایان، باران مرگبار ناگهان شروع به باریدن کرد و همه موجودات زنده را که لمس می کرد به اجساد تشنه به خون تبدیل کرد. در یک

دانلود بازی ENDER LILIES: Quietus of the Knight برای پی سی | گیمباتو

Ender Lilies: Quietus of the Knights پس از اینکه زنگار کل پادشاهی Land’s End را نابود کرد و همه ساکنان آن را به Blighted تبدیل کرد آغاز می شود. شخصیت اصلی و بازیکن لیلی، آخرین بازمانده از کاهنان سفید است که توانایی پاکسازی ارواح از فساد را دارد. لیلی در سفرش با روح ارواح پاک شده از بلایت یا همان زنگار همراه می شود.

دانلود بازی ENDER LILIES: Quietus of the Knight برای PC | گیمباتو

روح شوالیه‌ای که با کشیش سفید قبلی سوگند وفاداری گرفته بود، که توانست روح شوالیه وفادار را برای محافظت از لیلی به او مقید کند، استقبال می‌کند، زیرا او کاملاً جوان و بی‌دفاع است. شوالیه کمک خواهد کرد تا از طریق پادشاهی بلا زده حرکت کند، راه را بیابد و خاطرات را با هم به یاد بیاورد، و مهمتر از همه، برای کشیش جوان بجنگد. Ender Lilies از گیم پلی 2 بعدی اسکرول جانبی استفاده می کند. بازیکن کنترل لیلی را از منظر سوم شخص به عهده می گیرد.

دانلود بازی ENDER LILIES: Quietus of the Knight برای کامپیوتر | گیمباتو

Ender Lilies: Quietus of the Knights یک بازی پلتفرمر کامپیوتری با مضمون نقش آفرینیِ اکشن است که توسط Adglobe و Live Wire توسعه یافته و توسط Binary Haze Interactive منتشر شده است که شامل یک داستان تخیلی تاریک است. داستان به دنبال لیلی، آخرین کاهن بازمانده در سرزمینی ویران شده توسط بارانی بی پایان و ظالمانه است که موجودات زنده را دیوانه می کند و آنها را به مردگانی تبدیل می کند و در عین حال جاودانگی می بخشد. لیلی که در کلیسایی بیدار می شود و هیچ خاطره ای از وقایع اخیر ندارد، به کاوش فراتر از امنیت پناهگاه برای یافتن منبع باران روی می آورد. در طول راه، لیلی می تواند ارواح مردگان پاک شده را برای محافظت از او احضار کند. به روز ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی که به صورت آماده اجرا می باشد و نیازه به نصب ندارد را می توانید تنها با یک کلیک بر روی لینک مستقیم دانلود آن در همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس بعد از استخراج اجرا نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی