Age of Empires IV بازیکنان را به سفری در اعصار می برد چون بازیکنان در طول این بازی رهبران تأثیرگذار را فرماندهی می کنند، پادشاهی
Age of Empires IV بازیکنان را به سفری در اعصار می برد چون بازیکنان در طول این بازی رهبران تأثیرگذار را فرماندهی می کنند، پادشاهی های وسیعی را می سازند

دانلود بازی Age of Empires IV برای پی سی | گیمباتو

Age of Empires IV در قرون وسطی اولیه تا اوایل رنسانس رخ می دهد. در تاریخ انتشار بازی هشت تمدن در آن موجود بود. انگلیسی ها، چینی ها، مغول ها، سلطان نشین دهلی، فرانسوی ها، خاندان عباسی، امپراتوری مقدس روم و روس ها. در آگوست 2022، اعلام شد که دو تمدن عثمانی و مالی در 25 اکتبر اواخر همان سال به آن اضافه خواهند شد. این بازی دارای چهار کمپین تک نفره است: 1- نورمن ها: درباره فتح انگلستان توسط نورمن ها و درگیری های پادشاهان بعدی انگلیسی (1066-1217) ، 2- جنگ صد ساله: درگیری بین انگلستان و فرانسه ، 3- امپراتوری مغول: گسترش یکی از بزرگترین امپراتوری های تمام دوران و 4- ظهور مسکو: در مورد ظهور دوک اعظم مسکو در میان سایر شاهزادگان روسیه .

دانلود بازی Age of Empires IV برای PC | گیمباتو

در 21 آگوست 2017، مایکروسافت Age of Empires IV را معرفی کرد که توسط Relic Entertainment توسعه یافته است. معاون اجرایی مایکروسافت در بخش بازی، فیل اسپنسر، در 11 ژوئن 2019 تأیید کرد که Age of Empires IV هنوز در حال توسعه است و اطلاعات بیشتر در اواخر سال 2019 ارائه خواهد شد. صداگذاری بازی با استفاده از تلفظ تاریخی هر زبان ضبط شد. این بازی با توجه به جمع‌آوری نقد متاکریتیک، «بررسی‌های عموماً مطلوب» دریافت کرد.

دانلود بازی Age of Empires IV برای کامپیوتر | گیمباتو

Age of Empires IV یک بازی استراتژیک کامپیوتری بلادرنگ است که توسط Relic Entertainment با همکاری World’s Edge توسعه یافته و توسط استودیو Xbox Game منتشر شده است. این چهارمین قسمت از مجموعه عصر امپراتوری ها است. این بازی در تاریخ 28 اکتبر 2021 برای ویندوز منتشر شد. همچنین قرار است در سال 2023 برای Xbox One و Xbox Series X/S عرضه شود. Age of Empires IV برنده جایزه بهترین شبیه ساز/بازی استراتژیک در The Game Awards 2021 شد. به روز ترین و کامل ترین نسخه های موجود از این بازی به صورت فشرده سازی شده و دسته بندی شده در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما کاربران گرامی بتوانید در زمان تمایل آن ها را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود نموده سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Age of Empires IV برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-38261-urlv' data-url='https://gamejs3.gamebatofiles.ir/js8/Age.of.Empires-IV/Age.of.Empires-IV-Anniversary.Edition-Launch.Trailer.mp4' ></span>»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی