logo.gamebato
Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 یک بازی ویدئویی اسکیت برد و در ژانر ورزشی است که از منظر سوم شخص جریان دارد. بازی داستان مشخصی ندارد و هدف اصلی گیم پلی بر روی بدست آوردن امتیازات بیشتر تمرکز دارد. بازیکن باید اهداف را تکمیل کند تا سطوح بازی را باز کند و در طول بازی پیشرفت کند.
امتیاز:
3.9/5
Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 یک بازی ویدئویی اسکیت برد و در ژانر ورزشی است که از منظر سوم شخص جریان دارد. بازی داستان مشخصی ندارد و هدف اصلی گیم پلی بر روی بدست آوردن امتیازات بیشتر تمرکز دارد. بازیکن باید اهداف را تکمیل کند تا سطوح بازی را باز کند و در طول بازی پیشرفت کند.

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 برای کامپیوتر

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 یک بازی ویدئویی اسکیت بورد و در ژانر ورزشی است که توسط Vicarious Visions توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است. این بازی ورزشی کامپیوتر برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان در 4 سپتامبر 2020 منتشر شد. این بازی یک ریمستر از دو نسخه اول است.

بازی به طور کلی نقدهای مطلوبی از منتقدان دریافت کرد که گرافیک، فهرست متنوع، موسیقی متن نوستالژیک و گیم پلی را تحسین کردند، اگرچه برخی از حالت چند نفره و تعداد محدود سطوح انتقاد کردند. این بازی با فروش یک میلیون نسخه در دو هفته اول به سریع ترین بازی در این فرنچایز تبدیل شده است.

دانلود بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 برای PC | گیمباتو

Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 یک بازی ویدیویی اسکیت بورد است که به صورت سوم شخص بازی می شود و گیم پلی آن به سمت بازی های آرکید کلاسیک است. هدف اکثر حالت های بازی دستیابی به امتیاز بالا یا جمع آوری اشیاء خاص است. بازیکن باید اهداف را تکمیل کند تا سطوح را باز کند تا در طول بازی پیشرفت کند. برای کسب امتیاز، بازیکن باید آنتن‌ ها، تلنگرها، دستورالعمل‌ ها را با موفقیت اجرا کرده و ترکیب کند و اجرای موفقیت‌ آمیز به امتیاز بازیکن اضافه شود. ارزش امتیاز این ترفند بر اساس زمان نگهداری، درجه چرخش، تعداد ترفندهای انجام شده به ترتیب، انجام ترفندها بر روی نقاط مشخص روی نقشه و تعداد دفعاتی است که از ترفندها استفاده شده است. ترفندهای موفقیت آمیز به متر ویژه بازیکن اضافه می شود، که پس از پر شدن، امکان اجرای ترفندهای ویژه ای را فراهم می کند که ارزش بسیار بیشتری نسبت به ترفندهای معمولی دارند. وثیقه (افتادن از اسکیت بورد به دلیل فرود نامناسب) هیچ امتیازی برای دنباله ترفند تلاش شده به دست نمی آورد و نوار ویژه را به حالت خالی بازنشانی می کند.

دانلود بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 برای PC | گیمباتو

با وجود اینکه این بازی ورزشی یک ریمستر تنها از دو نسخه اول است، Pro Skater 1 + 2 دارای ترفندهایی است که در بازی‌ های بعدی تا Underground تونی هاوک معرفی شدند. این امکان وجود دارد که کنترل‌ ها را به حالتی برگردانید که تنها مانورهایی را که در بازی‌ های اصلی ممکن است نشان دهد. بازیکن می تواند اسکیت باز و پارک اسکیت خود را با حالت های Create-A-Skater و Create-A-Park ایجاد کند. این بازی شامل هر دو صفحه تقسیم محلی و چند نفره آنلاین است. این بازی یک سیستم پیشرفت ارائه می دهد که به بازیکنان اجازه می دهد چالش های خاصی را برای رسیدن به سطح بالاتر و باز کردن موارد جدید در بازی تکمیل کنند.

دانلود بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 برای PC | گیمباتو

این بازی کامپیوتر دارای 21 اسکیت بورد حرفه ای و همچنین سه شخصیت اصلی است. همه اسکیت‌ بوردهای حرفه‌ ای از دو بازی اول برای ریمستر بازگشته‌ اند و به عنوان سن فعلی‌ شان ظاهر می‌ شوند. ریمستر شامل چندین اسکیت‌ برد حرفه‌ ای جدید و جوان‌ تر می‌شود، که برخی از آن‌ها قبلاً در بازی‌ های بعدی تونی هاوک ظاهر شده بودند. اسکیت‌ بازانی که با «^» مشخص شده‌اند در این سری جدید هستند، در حالی که اسکیت‌ بازانی که با «†» علامت‌ گذاری شده‌ اند، در ابتدا در بازی‌ های مختلف این سری حضور داشتند. هم اکنون جهت دانلود بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 می توانید از گیمباتو به صورت رایگان آن را دریافت کنید.

دانلود فیت گرل Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 v1.0.2 + Ryujinx Emu for PC-FitGirl Repack:
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 600MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
3بار برنده جایزه و 1بار نامزد دریافت جایزه

رده سنی:T
برای افراد بین 13الی 16سال مناسب است

دارای میانگین نمرات 88 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD Ryzen 5 1600X / Intel Core i5-2500K AMD FX 6300 / Intel Core i3-4340 CPU
AMD Radeon R9 390 / NVIDIA GTX 970 AMD HD 7950 / Nvidia GTX 660 VGA
12GB RAM 8GB RAM RAM
6GB 6GB HHD
Windows 10 Windows 10 OS
Direct X: 11 Direct X: 11 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی