logo.gamebato
پنج سال پس از وقایع OXENFREE، رایلی به زادگاهش Camena برمی گردد تا سیگنال های رادیویی مرموز را بررسی کند. آنچه او می یابد بیش
امتیاز:
3.9/5
پنج سال پس از وقایع OXENFREE، رایلی به زادگاهش Camena برمی گردد تا سیگنال های رادیویی مرموز را بررسی کند. آنچه او می یابد بیش از آن چیزی است که


دانلود بازی OXENFREE II: Lost Signals برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی OXENFREE II Lost Signals دنباله‌ای برای بازی OXENFREE معروف است. داستان بازی در یک دبیرستان در سرزمین جدید اتفاق می‌افتد، جایی که شما باید دوستی‌های عمیقی را برقرار کنید و به دنبال یافتن یک ماهیگیر گمشده بروید. با انجام انتخاب‌های مختلف، مسیر و پایان داستان توسط بازیکن تعیین می‌شود و ممکن است با وقایع فراطبیعی هم مواجه شوید.

دانلود بازی OXENFREE II: Lost Signals برای کامپیوتر | گیمباتو

در این بازی که یک بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد ، شما می‌توانید با برخی از شخصیت‌های مختلف گپ بزنید و از سیستم مکالمه واکی‌تاکی جدید برای ارتباط با دوستان خود در فضای آنلاین استفاده کنید. همچنین می‌توانید اطلاعات مفیدی از شخصیت‌ها بدست آورده و بر اساس آن‌ها نحوه ارتباط آن‌ها را تعیین کنید. پیامدهای هر ارتباط در پایان بازی مشهود خواهد شد. در این بازی، ما با یک سری امواج الکترومغناطیسی غیرطبیعی روبه‌رو هستیم که در جهان استاتیکی پخش شده‌اند . داستان این بازی بسیار پیچیده‌تر از آنچه فکر می‌کنید است و شخصیت رایلی پاورلی در مرکز اصلی داستان قرار دارد.

OXENFREE.II Lost.Signals.banner3 2

بازی کامپیوتر OXENFREE II: Lost Signals را شرکت بازی سازی Night School Studio توسعه داده است. این بازی را کمپانی Netflix در تاریخ 12 جولای سال 2023 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی رازآلود , ماجراجویی , ترسناک می باشد. نمره نسبتا خوبی نیز از منتقدان دریافت کرده است. شما می توانید این بازی را در 2 تا پارت به همراه آخرین آپدیت خود از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و ماهیگیر گمشده را پیدا کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی