logo.gamebato
Peaky Blinders: Mastermind یک بازی ماجراجویی پازلی است که بر اساس برنامه تلویزیونی مشهور و برنده ی چندین جایزه ساخته شده است. با کنترل شخصیت‌های
امتیاز:
3.9/5
Peaky Blinders: Mastermind یک بازی ماجراجویی پازلی است که بر اساس برنامه تلویزیونی مشهور و برنده ی چندین جایزه ساخته شده است. با کنترل شخصیت‌های کلیدی و انجام برنامه‌های کاملاً

دانلود بازی Peaky Blinders: Mastermind برای پی سی | گیمباتو

به بیرمنگام در دوران پس از جنگ بزرگ خوش آمدید. درست قبل از رویدادهای فصل 1، Peaky Blinders: Mastermind به شما امکان می‌دهد به باند جنایتکار خانواده شلبی بپیوندید. ظهور تامی را دنبال کنید، زیرا او با موفقیت نقشه‌ای شوم را کشف می‌کند تا خانواده را از کار بیاندازد و ثابت کند که شایستگی مغز متفکر واقعی Peaky Blinders را دارد. Mastermind به توانایی تامی در برنامه ریزی سناریوهای پیچیده در ذهن خود اشاره می کند.

دانلود بازی Peaky Blinders: Mastermind برای PC | گیمباتو

به عنوان بازیکن، با در دست گرفتن کنترل اعضای کلیدی خانواده شلبی از جمله تامی، آرتور، پالی و غیره می توانید این قدرت را به شیوه و راه خود اعمال کنید. زمانی که آزادانه مسیر هر یک از شخصیت‌ها را بازنشانی می‌کنید و به عقب برمی‌گردانید تا همه اقدامات آنها را برای هماهنگی کامل تنظیم کنید، به مغز متفکر تبدیل شوید. با استفاده استراتژیک از شخصیت ها و مخفی کاری برای حل پازل های پیچیده تر با زمان بندی بهینه، به بالاترین رتبه ماموریت دست یابید.

دانلود بازی Peaky Blinders: Mastermind برای کامپیوتر | گیمباتو

Peaky Blinders: Mastermind تا حد بسیاری پایبند به برنامه تلویزیونی مانده است، کنترل تامی، آرتور، پالی، جان، آدا و فین را در دست بگیرید که در مکان‌های آشنا از جمله میخانه گریسون، حیاط چارلی استرانگ، شلبی پارلور و غیره حرکت می‌کنند. ظهور تامی شلبی مخوف را شاهد باشید – هنگامی که یک پیکی بلایندر در قتل یک فروشنده تریاک چینی نقش دارد، تامی ماموریتی را برای کشف حقیقت آغاز می کند و به تدریج به مغز متفکر واقعی پیکی بلایندرز تبدیل می شود. در نهایت به مغز متفکر بدل شوید: با به دست گرفتن کنترل هر یک از اعضای کلیدی خانواده شلبی و انجام اقدامات آنها به صورت موازی، از قدرت تامی برای برنامه ریزی سناریوهای پیچیده در ذهن خود استفاده کنید. دو نسخه ی معتبر HOODLUM  و FitGirl موجود برای این بازی را می توانید از هم اینک با استفاده از لینک های مستقیم مندرج در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده، سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی