وقت کاوش رسیده است. از آخرین مبارزه شما با دزد دریایی لچاک زمان زیادی میگذرد. پس از چندیدن سال میخواهید دوباره به جزیره میمون ها
وقت کاوش رسیده است. از آخرین مبارزه شما با دزد دریایی لچاک زمان زیادی میگذرد. پس از چندیدن سال میخواهید دوباره به جزیره میمون ها بازگردید و تحقیقات خود را

دانلود بازی Return to Monkey Island برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Return to Monkey Island نقش بدشانس ترین دزد دریایی را بازی خواهید کرد. در این قسمت از سری بازی های Monkey Island بعد از گذشت چندین سال تلاش و زحمت همچنان به دنبال اسرار گمشده و راز های پنهانی جزیره میمون ها میگردید. با افراد جدید آشنا شوید و با آنها در تعامل باشید تا در صورت نیاز درخواست کمک کنید و راهی که در پیش دارید را برای خود آسان تر کنید.

دانلود بازی Return to Monkey Island برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Return to Monkey Island یک بازی ماجراجویی کامپیوتری است که اخرین سری از بازی های Monkey Island می باشد. از آخرین باری که گایبراش با دشمن خود، دزد دریایی زامبی به اسم لچاک درگیر شده است چندین سال میگذرد. او در این حین عاشق الین مارلی، دختری جوان و زیبارو می شود که فکر جزیره میمون ها را از سرش بیرون می کند. اما حال که کاپیتان مدیسون خدمه ای قوی برای خود جمع کرده و می خواهد به جزیره میمون ها سفر کند تا اسرار پنهانی جزیره را کشف کند، گایبراش وظیفه خود میداند که قبل از آنها به آنجا برود و تحقیقات خود را دوباره از نو بگیرد. تصمیماتی که می گیرید در خط داستانی بازی بسیار موثر می باشد. بازی بیش از 10 پایان مختلف دارد، پس تصمیماتی که فکر می کنید درست تر است را انتخاب کنید.

دانلود بازی Return to Monkey Island برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی شبیه سازی کامپیوتری Return to Monkey Island توسط تیم بازی سازی Terrible Toybox ساخته و در سال 2022 توسط شرکت بازی سازی Devolver Digital به بازار عرضه شده است. همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و در مسیر سرگرم کننده گایبراش با او همراه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی