Chicory: A Colorful Tale یک بازی در ژانر ماجراجویی و نقش آفرینی است که داستان یک سگ با مزه که با قلم موی جادویی خود
Chicory: A Colorful Tale یک بازی در ژانر ماجراجویی و نقش آفرینی است که داستان یک سگ با مزه که با قلم موی جادویی خود دنیای سیاه و سفید بازی

دانلود بازی Chicory: A Colorful Tale برای کامپیوتر

Chicory: A Colorful Tale چیکوری: داستان رنگارنگ, یک بازی در ژانر ماجراجویی, نقش آفرینی که Greg Lobanov توسعه دهنده و توسط Finji منتشر شده است. این بازی ماجراجویی کامپی برای مایکروسافت ویندوز، macOS، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در ژوئن 2021 منتشر شد. این بازی دارای یک سگ انسان نما با قلم مو جادویی است که برای رنگ آمیزی دنیای بازی استفاده می شود. Chicory: A Colorful Tale عموماً نقدهای مطلوبی از منتقدان دریافت کرد که تحت تأثیر گیم پلی نوآورانه و مضامین احساسی و نشاط آور آن قرار گرفتند و در عین حال همچنان از معماهای ساده آن انتقاد داشتند.

دانلود بازی Chicory: A Colorful Talehame برای PC | گیمباتو

Chicory یک بازی ماجراجویی کامپیوتر که در آن شخصیت‌ ها حیواناتی کوچک هستند. بازیکن نقش یک سگ را بر عهده می‌ گیرد که نام آن برگرفته از غذای مورد علاقه بازیکن است، یا اگر بازیکن غذای مورد علاقه‌ اش را انتخاب نکند، نام پیش‌ فرض «پیتزا» را بر عهده می‌ گیرد. دنیایی که آنها کشف می کنند سیاه و سفید است، اما می توان با استفاده از قلم مو، یک قلم موی بزرگ، آن را نقاشی کرد. از قلم مو می توان برای حل پازل های محیطی نیز استفاده کرد. در طول بازی، بازیکن توانایی‌ های جدیدی مانند توانایی پرش و توانایی شنا کردن در رنگ را با باز کردن قفل‌ های بعدی به دست می‌ آورد که به بازیکن اجازه می‌ دهد تا روی دیوارها بپرد و در آبشارهای رنگ شنا کند.

دانلود بازی Chicory: A Colorful Talehame برای PC | گیمباتو

بازی در دنیای پیک نیک اتفاق می افتد. شخصیت بازیکن سگی است که توسط بازیکنی که بازی پیشنهاد می‌ کند نامش را به نام غذایی با نام پیش‌ فرض پیتزا انتخاب کند. پیتزا به عنوان سرایدار در برج ویلدر کار می کند. یک روز هنگام تمیز کردن برج، رنگ آن ناپدید می شود و جهان سیاه و سفید می شود. پیتزا به اتاق کاسنی می رود تا از او در مورد ناپدید شدن سوال کند و در را قفل کرده و برس بیرون مانده است. قلم مو برای دنیا اهمیت زیادی دارد زیرا رنگ را به دنیا می‌سازد و از فردی به فرد دیگر در طول نسل‌ ها منتقل می‌ شود که صاحب آن می‌ شود. پیتزا قلم مو را می گیرد و برج را ترک می کند و به رفع مشکلات و رنگ در ناهار کمک می کند. پیتزا در اعماق Supper Woods کاوش می کند و درختی پر از تاریکی پیدا می کند. در داخل درخت، پیتزا با نوعی از تاریکی مبارزه می کند که بعداً مشخص شد قبل از سیاه شدن، فساد نامیده می شود.

دانلود بازی Chicory: A Colorful Talehame برای PC | گیمباتو

در این بازی می توانید روی هر چیزی نقاشی کنید. حل پازل و دستکاری محیط با رنگ. توانایی های جدید رنگ را باز کنید و از آنها برای رسیدن به مکان های جدید استفاده کنید. دنیایی پر حیوانات, با از بیش از 100 شخصیت حیوانی را کشف کنید. بیش از 10 ساعت گیم پلی و ده ها ماموریت جانبی از جمله ارسال نامه، کلاس های هنری، عکس برداری و موارد دیگر را تجربه کنید. با دوستان خود بازی کنید و با هم نقاشی کنید. در ادامه برای دانلود بازی جذاب Chicory A Colorful Tale با وب‌ سایت گیمباتو همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی