logo.gamebato
Chicory: A Colorful Tale یک بازی در ژانر ماجراجویی و نقش آفرینی است که داستان یک سگ با مزه که با قلم موی جادویی خود دنیای سیاه و سفید بازی را رنگ آمیزی می کند و براساس غذای مورد علاقه‌ تان اسمش را می توانید انتخاب کنید. جهان بازی تماما از حیوانات تشکیل شده و نام‌ گذاری آن‌ ها نیز براساس خوراکی‌ های مورد علاقه شخصیت هاست.
امتیاز:
3.9/5
Chicory: A Colorful Tale یک بازی در ژانر ماجراجویی و نقش آفرینی است که داستان یک سگ با مزه که با قلم موی جادویی خود دنیای سیاه و سفید بازی را رنگ آمیزی می کند و براساس غذای مورد علاقه‌ تان اسمش را می توانید انتخاب کنید. جهان بازی تماما از حیوانات تشکیل شده و نام‌ گذاری آن‌ ها نیز براساس خوراکی‌ های مورد علاقه شخصیت هاست.

دانلود بازی Chicory: A Colorful Tale برای کامپیوتر

Chicory: A Colorful Tale چیکوری: داستان رنگارنگ, یک بازی در ژانر ماجراجویی, نقش آفرینی که Greg Lobanov توسعه دهنده و توسط Finji منتشر شده است. این بازی ماجراجویی کامپی برای مایکروسافت ویندوز، macOS، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در ژوئن 2021 منتشر شد. این بازی دارای یک سگ انسان نما با قلم مو جادویی است که برای رنگ آمیزی دنیای بازی استفاده می شود. Chicory: A Colorful Tale عموماً نقدهای مطلوبی از منتقدان دریافت کرد که تحت تأثیر گیم پلی نوآورانه و مضامین احساسی و نشاط آور آن قرار گرفتند و در عین حال همچنان از معماهای ساده آن انتقاد داشتند.

دانلود بازی Chicory: A Colorful Talehame برای PC | گیمباتو

Chicory یک بازی ماجراجویی کامپیوتر که در آن شخصیت‌ ها حیواناتی کوچک هستند. بازیکن نقش یک سگ را بر عهده می‌ گیرد که نام آن برگرفته از غذای مورد علاقه بازیکن است، یا اگر بازیکن غذای مورد علاقه‌ اش را انتخاب نکند، نام پیش‌ فرض «پیتزا» را بر عهده می‌ گیرد. دنیایی که آنها کشف می کنند سیاه و سفید است، اما می توان با استفاده از قلم مو، یک قلم موی بزرگ، آن را نقاشی کرد. از قلم مو می توان برای حل پازل های محیطی نیز استفاده کرد. در طول بازی، بازیکن توانایی‌ های جدیدی مانند توانایی پرش و توانایی شنا کردن در رنگ را با باز کردن قفل‌ های بعدی به دست می‌ آورد که به بازیکن اجازه می‌ دهد تا روی دیوارها بپرد و در آبشارهای رنگ شنا کند.

دانلود بازی Chicory: A Colorful Talehame برای PC | گیمباتو

بازی در دنیای پیک نیک اتفاق می افتد. شخصیت بازیکن سگی است که توسط بازیکنی که بازی پیشنهاد می‌ کند نامش را به نام غذایی با نام پیش‌ فرض پیتزا انتخاب کند. پیتزا به عنوان سرایدار در برج ویلدر کار می کند. یک روز هنگام تمیز کردن برج، رنگ آن ناپدید می شود و جهان سیاه و سفید می شود. پیتزا به اتاق کاسنی می رود تا از او در مورد ناپدید شدن سوال کند و در را قفل کرده و برس بیرون مانده است. قلم مو برای دنیا اهمیت زیادی دارد زیرا رنگ را به دنیا می‌سازد و از فردی به فرد دیگر در طول نسل‌ ها منتقل می‌ شود که صاحب آن می‌ شود. پیتزا قلم مو را می گیرد و برج را ترک می کند و به رفع مشکلات و رنگ در ناهار کمک می کند. پیتزا در اعماق Supper Woods کاوش می کند و درختی پر از تاریکی پیدا می کند. در داخل درخت، پیتزا با نوعی از تاریکی مبارزه می کند که بعداً مشخص شد قبل از سیاه شدن، فساد نامیده می شود.

دانلود بازی Chicory: A Colorful Talehame برای PC | گیمباتو

در این بازی می توانید روی هر چیزی نقاشی کنید. حل پازل و دستکاری محیط با رنگ. توانایی های جدید رنگ را باز کنید و از آنها برای رسیدن به مکان های جدید استفاده کنید. دنیایی پر حیوانات, با از بیش از 100 شخصیت حیوانی را کشف کنید. بیش از 10 ساعت گیم پلی و ده ها ماموریت جانبی از جمله ارسال نامه، کلاس های هنری، عکس برداری و موارد دیگر را تجربه کنید. با دوستان خود بازی کنید و با هم نقاشی کنید. در ادامه برای دانلود بازی جذاب Chicory A Colorful Tale با وب‌ سایت گیمباتو همراه باشید.

دانلود بازی Chicory: A Colorful Tale v1.0.0.53 Hotfix-FitGirl Repack با لینک مستقیم
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
FitGirl Repack 1.10GB Download
نسخه PLAZA
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
نسخه PLAZA 1.13GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
برنده 1 جایزه بفتا
1 برد و 4 نامزدی در مجموع

دارای میانگین نمرات 90 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Toaster or better Toaster or better CPU
Pretty good Pretty good VGA
1GB 1GB RAM
2GB 2GB HHD
7+ 7+ OS
DirectX: Version 9.0 DirectX: Version 9.0 software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی