logo.gamebato
بازی Dishonored Definitive Edition در ژانر اکشن, ماجراجویی است که داستان بازی در شهر صنعتی خیالی و مبتلا به طاعون دانوال می گذرد و داستان کوروو آتانو، محافظ ملکه جزایر را دنبال می کند. او مجبور می شود به یک قاتل تبدیل شود و به دنبال انتقام از کسانی است که علیه او توطئه کردند.
امتیاز:
3.9/5
بازی Dishonored Definitive Edition در ژانر اکشن, ماجراجویی است که داستان بازی در شهر صنعتی خیالی و مبتلا به طاعون دانوال می گذرد و داستان کوروو آتانو، محافظ ملکه جزایر را دنبال می کند. او مجبور می شود به یک قاتل تبدیل شود و به دنبال انتقام از کسانی است که علیه او توطئه کردند.

دانلود بازی Dishonored Definitive Edition برای کامپیوتر

Dishonored Definitive Edition یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال 2012 توسط Arkane Studios توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. داستان Dishonored در شهر صنعتی خیالی و مبتلا به طاعون دانوال می گذرد و داستان کوروو آتانو، محافظ ملکه جزایر را دنبال می کند. او مجبور می شود به یک قاتل تبدیل شود و به دنبال انتقام از کسانی است که علیه او توطئه کردند. Corvo در جستجوی خود توسط Loyalists یک گروه مقاومت که برای بازپس گیری Dunwall می جنگند، و Outsider یک موجود قدرتمند که Corvo را با توانایی های جادویی آغشته می کند، کمک می کند.

دانلود بازی Dishonored Definitive Edition برای PC | گیمباتو

Dishonored با تمرکز بر روایت‌ های فردی مأموریت‌ ها و آزادی موجود در تکمیل آنها، نقدهای مثبتی دریافت کرد. این بازی جوایز متعددی از جمله جایزه بازی ویدئویی Spike در سال 2012 برای بهترین بازی اکشن-ماجراجویی و جایزه بفتا برای بهترین بازی در سال 2013 را به دست آورد و بارها به عنوان بهترین بازی اکشن ماجراجویی سال 2012 و یکی از بهترین بازی های آن سال شناخته شد.

این بازی کامپیوتر از دید اول شخص انجام می شود و به گیمر اجازه می دهد تا با تاکید بر انتخاب بازیکن، مجموعه ای از ماموریت ها را به روش های مختلف انجام دهد. ماموریت ها را می توان از طریق مخفی کاری، مبارزه یا ترکیبی از هر دو تکمیل کرد. کاوش در هر سطح راه‌ ها و جایگزین‌ های جدیدی را برای دستیابی به اهداف ماموریت باز می‌ کند و می‌ توان تمام ماموریت‌ ها را با حذف تمام اهداف Corvo به صورت غیر کشنده انجام داد. داستان و ماموریت ها در پاسخ به اقدامات خشونت آمیز بازیکن یا عدم انجام آن تغییر می کند. توانایی ها و تجهیزات جادویی طوری طراحی شده اند که با هم ترکیب شوند تا جلوه های جدید و متنوعی ایجاد کنند.

دانلود بازی Dishonored Definitive Edition برای PC | گیمباتو

Dishonored یک بازی اکشن کامپیوتر ماجراجویی است که از منظر اول شخص با تاکید بر اکشن مخفیانه و استفاده از ابزارها و محیط برای از بین بردن نیروهای مخالف انجام می شود. دنیای بازی مجموعه‌ ای از مناطق مستقل و متمرکز بر ماموریت است که برای چندین مسیر از نظر حرکت و قدرت درون بازی طراحی شده است. بین ماموریت‌ ها، بازیکن به یک مرکز به نام میخانه هاوند پیتس برده می‌ شود که در آن شخصیت بازیکن Corvo می‌ تواند با متحدان خود ملاقات کند، جلسات توجیهی ماموریت و اهداف جایگزین را دریافت کند و غنیمت بازیافت شده را به تجهیزات جدید و ارتقاء تبدیل کند.

دانلود بازی Dishonored Definitive Edition برای PC | گیمباتو

مناطق درون بازی شامل اسکله های بارگیری، املاک سلطنتی، خیابان ها و … است. بازیکن می تواند پیشرفت خود را در هر جایی ذخیره کند و بازی شامل یک سیستم ذخیره ایست بازرسی است. ذخیره در طول نبرد غیرفعال است. بازی دارای چهار سطح دشواری است که اثربخشی معجون های سلامتی و مانا (جادویی) و آگاهی دشمنان، آسیب وارد شده و پاسخگویی را تغییر می دهد. اگر علاقمند به بازی های اکشن هستید همین حالا این بازی هیجان انگیز را به صورت رایگان از گیمباتو دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود بازی Dishonored Definitive Edition برای PC | گیمباتو

نسخه GOG 334700
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 400MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای افراد زیر 17 سال مناسب نمی باشد

این نسخه از بازی دارای DLC های فوق العاده و بی نظیر The Knife of Dunwall و The Brigmore Witches نیز می باشد.
________________________________________
دارای امتیاز 91 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.
برنده ی بیش از 300 عنوان جایزه از جمله 50 جایزه ی جشنواره E3.
برنده ی عنوان بهترین بازی سال 2012 میلادی.
از بهترین بازی های سبک مخفی کاری.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.4Ghz quad core or better (enhanced for multi-core processors) 3.0Ghz Dual Core or Better CPU
DirectX 9 compatible with 768 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850) DirectX 9 compatible with 512 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850) VGA
4GB 3GB RAM
9-16GB 9-16GB HHD
Windows Vista / Windows 7 (enhanced for 64-bit OS) Windows Vista / Windows 7 OS
DirectX 9 DirectX 9 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی